Volkswagen Passat 2.0 CR TDI chiptuning 140LE 320NM csaló szoftver után…

Szerző: jan 14, 20210 hozzászólás

2.0 CR TDI chiptuning 140LE 310.000km után is maradt azért elég sok ló, a frissítésig… 

 

A Passat 2.0 CR TDI chiptuning ügyben jött, 13 éves 140 lovas CR TDI motorral. Érkezéskor 127LE 309NM csúcsokat mértünk (-13LE – 11NM). Az autó nem rossz, de átesett a kötelező visszahíváson a Volkswagen környezetvédelmi botránya, a “csaló szoftver” miatt. Ennek a szokásos és ismert folyománya a fogyasztás növekedése, valamint az autó dinamikájának jól érezhető csökkenése. 310e km futás után enélkül is elfogadható lenne valamennyi gyengülés, tehát nem tragikus a helyzet, de az elvártnál sokkal gyengébb az autó. – részletek a VIDEÓBAN. 
Volkswagen-Passat-20-TDI-140ps-chiptuning

Kedvcsináló referencia, tesztkörön a Volkswagen Passat 2.0 CR TDI-vel, PPro chiptuninggal

 

PPro Chiptuning adatok, Dynopro teljesítménymérés

 

  • Katalógusadat: 2.0 CRTDI VW motor 140LE 320NM
  • Érkező állapot mérése (környezeti norma korr.): 127LE 309NM (-13LE -11NM) 
  • Rigotech PPro chiptuning – (PPro1): 169LE 359NM (+42LE +50NM) 
  • Rigotech PPro chiptuning – egyedi húzottabb (PPro+): nem készült 
  • Az autó tömege 2 fővel 1474kg 
  • Mérési módszer: DynoPro teljesítménymérés úton, valós körülmények közt

Beállításunk folyamata, eredménye, haszna

 

Motordiagnosztika, majd teljesítménymérés és az érkező állapot mentése után készítettem egy megbeszéltek szerinti biztonságos beállítást erre a 140 lovas 2.0CR TDI VW motorra. Régebben tovább tartott a folyamat, mert a benne levő EDC17CP14 Bosch motorvezérlőt ki kellett venni, szétszedni, és csak a belső csatlakozóján keresztül lehetett elérni / írni a beállítási területet. Mára már megbízható OBD-n keresztüli (megbontásmentes) gyors megoldásunk van.

Ahogy a teljesítménymérés is mutatja, az autó kiválóan felébredt, a hozzáadott 50NM elég konzervatív. Figyelembe vettem a 310e km futást, és nem is volt feladat a határok feszegetése. Természetesen minden környezetvédelmi rendszert aktívan hagytunk.

volkswagen-passat-b6-20-tdi-140-teljesitmenymeres-dynopro

VW Passat 2.0 CR 140LE chiptuning tanulságok, összegzés

 

Nagyon jól érezhető és látványos – mégis biztonságos – eredményt lehet elérni ezeken a  2.0 CR motorokon.

Prémium Pro chiptuning beállításunkkal a fogyasztás legtöbbször csökken, a vezetési élmény, használhatóság nagyban javul.   

 

FONTOS!

Prémium Pro beállításunkat, és a mérésen látható minőségi munkát NE KEVERD ÖSSZE más chiptuning ajánlatokkal.  És ne légy szomorú az ésszerű és biztonságos ajánlatunk miatt. A több helyen reklámozott túlhúzott beállítások káros hatásairól már volt szó.

Ez már egy több mint 10 éves rendszer, mégis hangolása, számolása sokaknak problémát okoz. (Nem én találtam ki, közel 1000 chiptuningsérült autó javítási tapasztalatát osztom meg. ) Gyakori a turbók túlterheléséből adódó meghibásodás, de idesorolható a nem kívánt remegés, rezonancia, rángatás, változatos hibakódok, DPF hiba, gyakori regenerálás, egyéb mellékhatások. – itt kell megjegyeznem: rajtunk kívül is azért akad aki hasonlóan jó minőségben írja ezeket, de legyél biztos benne, hogy NEM az 40-60 ezres kategóriára gondolok, teljesítményméréssel vagy anélkül, alapvető (és brutálisan veszélyes, számodra nagyon drága!) hiányosságokkal, mellékhatásokkal… 

További  VW referencia videók a youtube-on.  Ha tetszett a cikk, csatlakozz most a Facebook oldalunkhoz, ahol további mérések, esettanulmányok várnak  nem csak Volkswagen chiptuning ügyben. Kérj ajánlatot a saját autódra IDE kattintva, és kiderül mik a biztonságos lehetőségei! 

Ha van kérdésed, észrevételed, hagy üzenetet itt alul, látni fogom és válaszolok rá, üdv Richárd tulajdonos ügyvezető Rigotech Chiptuning

 

Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt

  • Gyári, lebutított középszerűből
  • erős, dinamikus, megbízható
  • vezethetőbb, szerethetőbb autót
  • Rigotech beállítással!