/**/

Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Landcruiser tuning » 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE) referencia

Toyota Landcruiser chiptuning 2.8 D-4D 177 Ps 2018 Prémium Pro Stage1


Toyota Landcruiser csiptuning ezen a 60000 km-t futott 3 éves 177 lóerős 2.8 D-4D szekéren, amely tulajdonosa Zalaegerszeg közeléből ugrott át optimalizálás ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Automata váltós esetekben az optimalizálás haszna nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


toyota-landcruiser-tuning-2-8-d-4d-177

Toyota Landcruiser adatai

Gyártmány: Toyota
Típus: Landcruiser
Kivitel: 2013 ->
Motor: 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE)
Katalógus teljesítmény: 177 LE
Forgatónyomaték: 450 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 60000 km
ECU: Denso 899XX
Motorkód:
Alvázszám:
Évjárat: 2018
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Zalaegerszeg

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Toyota tuning kell? Akkor kezdd itt:
Toyota tuning

Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Toyotán

Az általunk preferált durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 210 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 500 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos reklámoz nagyobb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.


Toyota Landcruiser tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, élettartam kockázat nélkül. A hangolást követően az autó karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, és váltó is lényegesen komfortosabban teszi a dolgát.
A tulajdonos csiptuning okán látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő érezhető javulása mellett. Mégis garantálva az eredetivel azonos üzembiztonságot.

Toyota Landcruiser chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-landcruiser/

Szeretünk ilyen kiváló állapotú keveset futott autón dolgozni. Szerintem Ügyfelünk a legjobb döntést hozta, hogy ránk a Rigotechre bízta közel új autójának chiptuningját.
A Landcruiser 177 lovas erőforrása számottevő mechanikai túlméretezéssel van megáldva, az optimalizálás várható hozadéka bőséges. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.8 D-4D motoroptimalizálás alkalmával tájékozódni kell melyik chippeshez látogatsz, mivel a tuningboxok megbízhatósága, megtérülése, ára hihetetlenül változatos!

A kocsid 177 Ps erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy akciós chippel vagy Toyota tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, menete

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro csiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Toyota futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.8 D-4D motoron: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának érezhető javulása is.

Köszönjük Zoltán bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál felesleges sport betétszűrőt betenni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

Nálunk a szeretett autód maximális biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai technikáink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Számos hasonló Toyotát teszteltünk, diagnosztizáltunk, írtunk és velük kapcsolatban elég sokszor feltettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Toyota #Landcruiser #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D 177 LE mérések


Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!