/**/

Chiptuning » Ford tuning » Ford Focus tuning » 1.6 Ti-VCT (85 kW / 115 LE) referencia

Ford Focus chiptuning 1.6 Ti-VCT 115 LE 2006 Prémium Pro csiptuning


Ford Focus motoroptimalizálás ezen a 160000 kilométert futott 15 éves 115 LE-s 1.6 Ti-VCT Fordon, ami Halásztelek közeléből érkezett hozzánk tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a remap hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.


ford-focus-tuning-1-6-ti-vct-115

Ford Focus részletek

Gyártmány: Ford Típus: Focus Kivitel: 2004 – 2010 Motor: 1.6 Ti-VCT (85 kW / 115 LE) Katalógus teljesítmény: 115 LE Forgatónyomaték: 155 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 160000 km Motorvezérlő: Siemens/Continental EMS Motorkód: HXDA Alvázszám: WF0MXXGC Év: 2006 Üzemanyag: Benzin Motor konfiguráció: Szívó-benzin Innét jött: Halásztelek Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Ford tuning kell? Akkor kezdd itt: Ford beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: biztonságos növekmény ezen a Fordon

Az általunk javasolt időtálló chiptuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos kiír hegyesebb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért Te felelsz. Fogyasztás kalkulátorunkban egy példa, hogy mennyit fogsz spórolni PPro chippünkkel.

Ford Focus tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfelünk motoroptimalizálás okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték drasztikus fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredeti élettartamot.
Ford Focus tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-focus/ A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 15 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták. A Focus 115 lóerős erőforrása és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális betervezett tartalékkal bír, ezért a csippelés várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, az elvárt futásteljesítmény kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
Az 1.6 Ti-VCT csiptuning megrendelésekor tájékozódni kell kihez fordulsz, mivel a beállítások haszna, díja igen változatos! A kocsid 115 lóerős erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is azonnal tönkre tehető egy amatőr tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy bármilyen Ford tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, folyamata

A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Ford futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen az 1.6 Ti-VCT erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de mérhető az autó étvágyának mérséklődése is. Nagyra értékeljük ügyfekünk bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott. Szívó-benzin autóknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sportlégszűrőt használni mert szívó benzin tuning mellett, javítja a légcserét, ezzel az eredményt.
Műhelyünkben kocsid maximális biztonságban van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Fordot teszteltünk, diagoztunk, chip tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és velük kapcsolatban többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Ford #Focus #tuning #Ti-VCT #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!