Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 1.8 TSI (118 kW / 160 LE) referencia
Skoda Octavia chiptuning 1.8 TSI 160 Ps 2011 Prémium Pro Stage1
Skoda Octavia chiptuning ezen a 104262 km-t futott 10 éves 160 lovas 1.8 TSI szekéren, amely tulajdonosa Érd közeléből érkezett chiptuning miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben a csiptuning hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Skoda Octavia szakcikkeink
- További Skoda Octavia méréseink
- Skoda Octavia 1.8 TSI tuning autóink, sztorik
- Skoda Octavia fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Skoda Octavia alapadatok
Gyártmány: Skoda Típus: Octavia Kivitel: 2004 – 2012 Motor: 1.8 TSI (118 kW / 160 LE) Katalógus teljesítmény: 160 LE Forgatónyomaték: 250 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 104262 km Motorvezérlő: Bosch MED17.1 Motorkód: CDA Alvázszám: Év: 2011 Üzemanyag: Benzin Konfiguráció: Turbó-benzin Innét érkezett: Érd Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt: Skoda tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Skodán
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos motoroptimalizálás adatai: Prémium Pro teljesítmény: 185 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 290 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hangoztat magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért egyedül Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Octavia tuning a Rigotechnél
Gergely csippelés miatt érkezett Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó erején és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
Skoda Octavia kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/ A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni. Az Octavia 160 LE-s erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel bír, emiatt a chippelés várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek az 1.8 TSI (118 kW / 160 LE) motorok kiválóan tuningolhatók, van biztonságos tartalékuk.
Az 1.8 TSI csiptuning megrendelésekor jól meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a hangolások megbízhatósága, megtérülése, ára hihetetlenül változatos! Az autód 160 lovas motorjának valamint hajtásának adottságai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy olcsó remappal vagy Skoda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, lépései
Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Gergely elvárásainak megfelelő Rigotech PPro chip tuning kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Skoda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. Az optimalizálásunk eredménye ezen az 1.8 TSI erőforráson: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának mérséklődése is. Köszönjük Gergely pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Turbó-benzin autóknál nem ajánlott sport légszűrő betétet használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a megbecsült autód maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Skodát teszteltünk, javítottunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk elég sokszor már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Skoda #Octavia #tuning #TSI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 1.8 TSI 160 LE mérések
Skoda 1.8 TSI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.8 TSI 160 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.8 TSI egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!