Chiptuning » Lexus tuning » Lexus IS tuning » 250 (153 kW / 208 LE) referencia
Lexus IS chiptuning 2.5 i 208 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás
Lexus IS remap a 140000 km-t futott 12 éves 208 lóerős 2.5 i vezérgépen, ami Szeged közeléből jött chippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetekben a remap eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.
- Lexus IS szakcikkeink
- További Lexus IS méréseink
- Lexus IS 2.5 i tuning autóink, sztorik
- Lexus IS fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Lexus IS specifikáció
Gyártmány: Lexus
Típus: IS
Kivitel: 2005 – 2013
Motor: 250 (153 kW / 208 LE)
Teljesítmény: 208 LE
Katalógus nyomaték: 252 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Denso 275036-8730 (CAN)
Motorkód: 4GR
Alvázszám: JTHH3K2626
Év: 2010
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innen jött: Szeged
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Lexusod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Lexus tuning érdekel? Kezdj itt:
Lexus tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Lexuson
A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos hirdet nagyobb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.
Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Lexus IS tuning Rigotech technikával
Làszlò motoroptimalizálás okán látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó a vezetési élményen és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a rugalmasság jól érezhető növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyárival azonos megbízhatóságot.
Lexus IS lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/lexus-is/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. 12 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az IS 208 Cv-s erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett mechanikai tartalékkal bír, emiatt a felhúzás várható eredménye is óvatosabb. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel hangolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
A 2.5 i csiptuning alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez látogatsz, mivel a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, díja brutálisan változatos!
A géped 208 LE motorjának valamint váltójának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy amatőr akciós chippel vagy akármilyen Lexus tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Làszlò elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Lexus futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A csiptuningunk eredménye ezen a 2.5 i motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető javulása is.
Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Szívó-benzin esetében érdemes (de nem kötelező) sportlégszűrőt betenni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.
Nálunk a megbecsült kocsid teljes biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Lexust teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Lexus #IS #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Kapcsolódó Lexus tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!