Chiptuning » Ford tuning » Ford Focus tuning » 1.6i 16v (74 kW / 100 LE) referencia
Ford Focus chiptuning 1.6 i 100 LE 2006 Prémium Pro csippelés
Ford Focus remap ezen a 180000 km-t futott 16 éves 100 lóerős 1.6 i Fordon, amely Uszód térségéből érkezett motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a motoroptimalizálás hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Ford Focus szakcikkeink
- További Ford Focus méréseink
- Ford Focus 1.6 i tuning autóink, sztorik
- Ford Focus fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford Focus specifikáció
Gyártmány: Ford
Típus: Focus
Kivitel: 2004 – 2010
Motor: 1.6i 16v (74 kW / 100 LE)
Teljesítmény: 100 LE
Forgatónyomaték: 145 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental Simos 28
Motorkód: HWDA
Alvázszám: WF05XXWPD5
Évjárat: 2006
Üzemanyag: Benzin
Konfiguráció: Szívó-benzin
Innét érkezett: Uszód
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuning kell? Akkor kezdd itt:
Ford beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Fordon
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is biztonságos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely hirdet hegyesebb értékeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford Focus tuning a Rigotech műhelyében
A tulajdonos tuning okán látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a nyomaték drasztikus javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az érkezővel azonos megbízhatóságot.
Ford Focus chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-focus/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Focus 100 lóerős erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal rendelkezik, ennek köszönhetően a chippelés várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben erősíthető, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
Az 1.6 i chiptuning alkalmával jól meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mert a szolgáltatások minősége, haszna, ára brutálisan eltérő!
A kocsid 100 lovas erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy rosszul megírt akciós chiptuninggal vagy akármilyen Ford tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chiptuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Prémium Pro csippelés kialakítása. A tökéletes beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Ford egyediségének és speciális kérések lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A remapunk eredménye ezen az 1.6 i motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.
Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Szívó-benzin autóknál a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt alkalmazni mert szívó motornál van létjogosultsága.
Műhelyünkben a szeretett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos ehhez hasonló Fordot vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Ford #Focus #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 1.6 i más teljesítményosztály mérések
csoport 1.6 i egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!