Chiptuning » BMW tuning » BMW 5-ös sorozat tuning » 530D (142 kW / 193 LE) referencia
BMW 5-ös sorozat chiptuning 3.0 D 193 lóerő 2001 Prémium Pro Stage1
BMW 5-ös sorozat csippelés a 350000 kilométert futott 21 éves 193 lóerős 3.0 D vezérgépen, amely Derecske közeléből ugrott át hozzánk csiptuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós kivitelnél a csiptuning eredménye jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- BMW 5-ös sorozat szakcikkeink
- További BMW 5-ös sorozat méréseink
- BMW 5-ös sorozat 3.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 5-ös sorozat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW 5-ös sorozat specifikáció
Gyártmány: BMW
Típus: 5-ös sorozat
Kivitel: E39 – 1995 – 2003
Motor: 530D (142 kW / 193 LE)
Katalógus teljesítmény: 193 LE
Katalógus nyomaték: 410 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 350000 km
ECU: Bosch EDC15
Motorkód: M54B30
Alvázszám: WBADL81030
Gyártási év: 2001
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Derecske
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuning érdekel? Kezdj itt:
BMW tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a BMW-n
A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chip paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 213 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 470 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hangoztat magasabb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 5-ös sorozat tuning a Rigotechnél
Ügyfelünk chip tuning miatt érkezett a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó a vezetési élményen és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az eredeti alacsony szervizköltségeket.
BMW 5-ös sorozat kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-os-sorozat/
Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 21 éves darabot!
Az 5-ös sorozat 193 PS erőforrása számottevő betervezett tartalékkal bír, így a stage1 beállítás várható eredménye bőséges. A motor kiváló eredménnyel erősíthető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 3.0 D chippelés előtt meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a beállítások megbízhatósága, eredménye, díja hihetetlenül eltérő!
A géped 193 lovas erőforrásának és váltójának tartalékai ellenére is azonnal kinyírható egy túlhúzott olcsó tuninggal vagy akármilyen BMW tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő Rigotech PPro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Stage1 beállításunk eredménye ezen a 3.0 D motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.
Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel motoroknál nem kell sport légszűrő betétet használni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló BMW-t diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és ezekről elég sokszor megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #5-ös sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 3.0 D 193 LE mérések
BMW 3.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 3.0 D 193 LE mérések
Bmw - Mini csoport 3.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!