/**/

Chiptuning » Renault tuning » Renault Master tuning » 2.3 DCi (92 kW / 125 LE) referencia

Renault Master chiptuning 2.3 DCi 125 LE 2013 Prémium Pro finomhangolás


Renault Master chippelés a 281285 kilométert futott 9 éves 125 lóerős 2.3 DCi gépen, amely tulajdonosa Tatabánya térségéből érkezett optimalizálás ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a remap eredménye jól tesztelhető, mérhető.


renault master tuning 2-3-dci 125

Renault Master adatai

Gyártmány: Renault
Típus: Master
Kivitel: Mk3 – 2010 – 2014
Motor: 2.3 DCi (92 kW / 125 LE)
Teljesítmény: 125 LE
Forgatónyomaték: 310 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 281285 km
ECU: Bosch EDC17C11, Bosch EDC17C42
Motorkód: M9TB
Alvázszám:
Év: 2013
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Tatabánya

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Renault tuning kell? Kezdj itt:
Renault beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Renault-n

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 155 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég reklámoz hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.


Renault Master tuning a Rigotechnél

A tulaj motoroptimalizálás okán jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás , az erő érezhető javulása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyárival azonos üzembiztonságot.

Renault Master chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-master/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Master 125 LE-s erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal van megáldva, tehát a motoroptimalizálás várható haszna jelentős. A motor szuper eredménnyel húzható, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 2.3 DCi motoroptimalizálás előtt meg kell nézni milyen céghez fordulsz, mivel a beállítások minősége, eredménye, ára igen változatos!

Szeretett autód 125 Ps erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy igénytelenül kivitelezett akciós chip tuninggal vagy Renault tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő PPro tuning kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Renault egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro remapunk eredménye ezen a 2.3 DCi motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de mérhető a fogyasztás érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel autóknál nem kell sport betétszűrőt betenni mert további javulást nem fog hozni.

A Rigotech-nél autód maximális biztonságban van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, megnyugtató garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Renault-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, chippeltünk és ezekről gyakran publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.

#Renault #Master #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.3 DCi 125 LE mérések


Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.3 DCi egyéb mérések

  • Nissan Navara 2.3 TD 190 LE Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno teszt

  • Kapcsolódó Renault tuning Rigotech szakcikkek

  • Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!