/**/

Chiptuning » Audi tuning » Audi Q7 tuning » 3.0 TDI (171 kW / 233 LE) referencia

Audi Q7 chiptuning 3.0 TDI 233 Ps 2006 Prémium Pro hangolás


Audi Q7 optimalizálás ezen a 280000 km-t futott 16 éves 233 lovas 3.0 TDI gépen, amely Fòt mellől jött optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt kivitelnél a csiptuning eredménye jól mérhető. A váltót is programozhatjuk, de jelen felállásban szükségtelen.


audi q7 tuning 3-0-tdi 233

Audi Q7 további részletek

Gyártmány: Audi
Típus: Q7
Kivitel: 4L MK1 – 2006 – 2010
Motor: 3.0 TDI (171 kW / 233 LE)
Teljesítmény: 233 LE
Forgatónyomaték: 500 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 280000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16CP34
Motorkód: BUG
Alvázszám: WAUZZZ4L07
Évjárat: 2006
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan jött: Fòt

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Audi tuning kell? Akkor kezdd itt:
Audi tuning

Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen az Audin

A Rigotech által ajánlott üzembiztos chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 253 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 560 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos feltüntet magasabb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.


Audi Q7 tuning Rigotech módra

Ezt az autót az automata váltója miatt nem tudjuk rendesen mérni, ami nem probléma, mert ügyfelünk nem is szeretne mérést. A járgány az érkező mdx. orival gyengébb, mi programunkkal jobb, így egyértelmű, hogy Rigotech beállítással távozik.
A tulajdonos stage1 beállítás okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója dinamikáján és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika meggyőző növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva az eredetivel azonos megbízhatóságot.

Audi Q7 chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-q7/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A Q7 233 lovas motorja és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal bír, emiatt az optimalizálás várható haszna bőséges. A motor szuper eredménnyel húzható, az élettartam csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 3.0 TDI (171 kW / 233 LE) motor kellemesen húzható.


A 3.0 TDI motoroptimalizálás előtt érdemes tájékozódni melyik műhelyhez mész, mert a chiptuningok megbízhatósága, eredménye, hihetetlenül eltérő!

A kocsid 233 LE erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is azonnal kinyírható egy rosszul megírt olcsó remappal vagy akármilyen Audi tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, menete

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro chip tuning megvalósítása. A tökéletes tuning van, hogy elsőre megvan az Audi futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 3.0 TDI erőforráson: és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás mérséklődése is.

Nagyra értékeljük Ferenc bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál nem ajánlott sport betétszűrőt használni mivel további javulást nem fog hozni.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , megnyugtató garanciáink szavatolják. Számos ehhez hasonló Audit teszteltünk, mértünk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.

#Audi #Q7 #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 3.0 TDI 233 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!