Chiptuning » Audi tuning » Audi A4 tuning » 1.9 TDI (81 kW / 110 LE) referencia
Audi A4 chiptuning 1.9 TDI 110 LE 1996 Prémium Pro Stage1
Audi A4 Stage1 beállítás ezen a 320000 kilométert futott 26 éves 110 lovas 1.9 TDI vezérgépen, ami Tiszakécske mellől érkezett hozzánk remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chiptuning hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Audi A4 szakcikkeink
- További Audi A4 méréseink
- Audi A4 1.9 TDI tuning autóink, sztorik
- Audi A4 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Audi A4 alapadatok
Gyártmány: Audi
Típus: A4
Kivitel: B5 – 1995 – 2001
Motor: 1.9 TDI (81 kW / 110 LE)
Teljesítmény: 110 LE
Katalógus nyomaték: 240 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 320000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC15V
Motorkód: AFN
Alvázszám: WAUZZZ0DZT
Év: 1996
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Tiszakécske
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Audi tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Audi tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos emelés ezen az Audin
Az általunk preferált még agresszívebb használat esetén is strapabíró tuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 130 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 300 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Audi A4 tuning Rigotech módra
Érkező gyári beállítással jelentősen elmaradt az elvártaktól, ennek számos oka lehet egy 96′-os autó esetében. Jellemző probléma, a vákuum csövek a kor előrehaladtával elfeslenek, ahogy jelen esetben is. Ezeknek cseréje javasolt a beavatkozás előtt.
Bálint optimalizálás miatt látogatott hozzánk, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis garantálva az elvárt üzembiztonságot.
Audi A4 tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-a4/
Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 26 éves darabot!
Az A4 110 Cv-s erőforrása számottevő mechanikai túlméretezéssel van megáldva, emiatt a csippelés várható haszna számottevő. A motor tökéletes eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
Az 1.9 TDI remap alkalmával érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mert a hangolások megtérülése, ára nagyon eltérő!
Az autód 110 LE erőforrásának és hajtásának adottságai ellenére is gyorsan tönkre tehető egy összetákolt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett csiptuninggal vagy akármilyen Audi tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, lépései
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő PPro chip tuning kivitelezése. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra az Audi futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen az 1.9 TDI motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának javulása is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel autóknál nem szükséges sport betétszűrőt beszerezni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Nálunk a szeretett autód teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Audit teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk gyakran megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.
#Audi #A4 #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Audi 1.9 TDI 110 LE mérések
Audi 1.9 TDI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.9 TDI 110 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.9 TDI egyéb mérések
Kapcsolódó Audi tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!