/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 5-ös sorozat tuning » 520D (120 kW / 163 LE) referencia

BMW 5-ös sorozat chiptuning 2.0 D 163 lóerő 2005 Prémium Pro hangolás


BMW 5-ös sorozat Stage1 beállítás ezen a 316450 kilométert futott 17 éves 163 LE-s 2.0 D gépen, ami Dunaújváros közeléből érkezett csiptuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás hatása jól tesztelhető, mérhető.


bmw 5-ös sorozat tuning 2-0-d 163

BMW 5-ös sorozat specifikáció

Gyártmány: BMW
Típus: 5-ös sorozat
Kivitel: E60/61 – 2003 – 2010
Motor: 520D (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 316450 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17
Motorkód: M47D20
Alvázszám:
Év: 2005
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Dunaújváros

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
BMW beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n

A Rigotech által javasolt még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chip paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég kiír magasabb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért egyedül Te felelsz.


BMW 5-ös sorozat tuning Rigotech technikával

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott. A hangolást követően a BMW-je karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
Ügyfelünk csippelés érdekében jött hozzánk, hogy javítsunk autója dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés , a nyomaték meggyőző növelése mellett. Mégis garantálva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.

BMW 5-ös sorozat oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-os-sorozat/

Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az 5-ös sorozat 163 Cv-s motorja számottevő betervezett tartalékkal bír, így a chip tuning várható haszna számottevő. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 520D (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 D motoroptimalizálás előtt érdemes tájékozódni melyik chippeshez fordulsz, mert a hangolások haszna, költsége brutálisan változatos!

Az autód 163 lóerős motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is gyorsan felrobbantható egy amatőr tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett csiptuninggal vagy akármilyen BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech stage1 beállítás eredménye, menete

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte János elvárásainak megfelelő egyedi PPro csiptuning megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha elsőre megvan a BMW futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A tuningunk eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható a fogyasztás érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük János pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel autóknál felesleges sport betétszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos hasonló BMW-t diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször feltettük eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #5-ös sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 163 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!