Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (103 kW / 140 LE) referencia
Skoda Octavia chiptuning 2.0 TDI 140 Ps 2012 Prémium Pro motoroptimalizálás
Skoda Octavia tuning ezen a 154559 km-t futott 10 éves 140 lovas 2.0 TDI gépen, amely Biatorbágy közeléből érkezett hozzánk chippelés miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben a chippelés haszna jól tesztelhető, mérhető.
- Skoda Octavia szakcikkeink
- További Skoda Octavia méréseink
- Skoda Octavia 2.0 TDI tuning autóink, sztorik
- Skoda Octavia fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Skoda Octavia adatai
Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2004 – 2012
Motor: 2.0 TDI CR (103 kW / 140 LE)
Teljesítmény: 140 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 154559 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16U34, Bosch EDC17C46
Motorkód: CFH
Alvázszám:
Év: 2012
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Biatorbágy
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/skoda-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Skodán
Az általunk javasolt durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 165 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég feltüntet hegyesebb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Octavia tuning Rigotech technikával
Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, élettartam kockázat nélkül , így ezt a határt céloztuk meg. A hangolást követően az Octavia karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
Boldizsár tuning okán jött hozzánk, hogy javítsunk autója dinamikáján és pedálreakcióján. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a rugalmasság meggyőző növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva az érkezővel azonos megbízhatóságot.
Skoda Octavia chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Az Octavia 140 Cv-s motorja és hajtáslánca bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a remap várható hozadéka bőséges. A motor biztonságosan csiptuningolható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.0 TDI CR (103 kW / 140 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 TDI chippelés alkalmával jól meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a chiptuningok megbízhatósága, megtérülése, nagyon változatos!
A kocsid 140 lovas motorjának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy amatőr olcsó tuninggal vagy akármilyen Skoda tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro motoroptimalizálás kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Skoda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának csökkenése is.
Köszönjük Boldizsár pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel autóknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok ehhez hasonló Skodát teszteltünk, diagnosztizáltunk, tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk többször bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 2.0 TDI 140 LE mérések
Skoda 2.0 TDI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI 140 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!