/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 5-ös sorozat tuning » 520D (120 kW / 163 LE) referencia

BMW 5-ös sorozat chiptuning 2.0 D 163 LE 2006 Prémium Pro finomhangolás


BMW 5-ös sorozat chip tuning a 320000 kilométert futott 16 éves 163 LE-s 2.0 D szekéren, amely Hőgyész mellől jött optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a felhúzás eredménye jól tesztelhető, mérhető.


bmw 5-ös sorozat tuning 2-0-d 163

BMW 5-ös sorozat alapadatok

Gyártmány: BMW
Típus: 5-ös sorozat
Kivitel: E60/61 – 2003 – 2010
Motor: 520D (120 kW / 163 LE)
Teljesítmény: 163 LE
Katalógus nyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 320000 km
ECU: Bosch EDC17
Motorkód: 846
Alvázszám: WBANC31020
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Hőgyész

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
BMW tuning

Tuning katalógusunkban biztonságos emelés ezen a BMW-n

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég feltüntet nagyobb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért Te tartod a hátad.


BMW 5-ös sorozat tuning a Rigotech műhelyében

Sokan mondták már, hogy az 5-ös sorozat az 530D-nél kezdődik, ezért a típusért új korában azonban közel 3 millió forinttal kellett többet fizetni. Ha le tudunk mondani a 6 henger duruzsolásáról, a +58Le-ért és 150Nm-ért már korántsem biztos hogy megéri ekkora árat fizetni, főleg hogy Prémium Pro chiptuningunkkal könnyedén lefaraghatunk 31 Le-t és 60Nm-t az elmaradásból. Végsebesség tekintetében így is csak 19 km/h-val marad le a nagytestvértől, viszont jelentősen könnyebb, mozgékonyabb és takarékosabb is.
István csiptuning okán látogatott a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó dinamikáján és nyomatékán. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése, az erő meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva a gyári élettartamot.

BMW 5-ös sorozat tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-os-sorozat/

Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az 5-ös sorozat 163 LE-s erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai tartalékkal rendelkezik, a remap várható hozadéka számottevő. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a 520D (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 D optimalizálás alkalmával jól meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a tuningok megbízhatósága, eredménye, költsége brutálisan változatos!

A géped 163 lóerős erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy útszéli olcsó chip tuninggal vagy BMW tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, menete

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte István elvárásainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a BMW állapotának és speciális kérések lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető javulása is.

Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink garantálják. Sok hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#BMW #5-ös sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 163 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!


A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X