Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Hilux tuning » 3.0 D-4D (126 kW / 171 LE) referencia
Toyota Hilux chiptuning 3.0 D-4D 171 lóerő 2010 Prémium Pro csiptuning
Toyota Hilux motoroptimalizálás a 200000 km-t futott 12 éves 171 lóerős 3.0 D-4D gépen, amely Szekszárd mellől érkezett chippelés kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetben a felhúzás haszna nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.
- Toyota Hilux szakcikkeink
- További Toyota Hilux méréseink
- Toyota Hilux 3.0 D-4D tuning autóink, sztorik
- Toyota Hilux fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Toyota Hilux adatai
Gyártmány: Toyota
Típus: Hilux
Kivitel: 2005 – 2015
Motor: 3.0 D-4D (126 kW / 171 LE)
Katalógus teljesítmény: 171 LE
Katalógus nyomaték: 360 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 200000 km
Motorvezérlő: Denso 175822-666 (K-Line), Denso 175822-887 (CAN), Denso 175822-887 (K-Line)
Motorkód: 1KD
Alvázszám: AHTFZ29G10
Gyártási év: 2010
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Szekszárd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Toyota tuning érdekel? Kezdj itt:
Toyota beállításaink kezdőlapja
Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Toyotán
A Rigotech által preferált strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 196 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 430 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hirdet magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Toyota Hilux tuning Rigotech technikával
Az erősen csúsztatós automataváltó miatt sem úton sem padon nem mérhető a Toyota HIlux, hatalmas karosszériájához képest a 3 literes D-4D motor 171Le teljesítménye elegendő, de van tartalék még ebben a konstrukcióban. Jó pár darab készült már nálunk, tuning után a váltó valamivel alacsonyabb fordulatszámokon vált, így a fogyasztás javulása sem irreális elvárás, a teljesítmény mellett a gázreakció is javul.
A tulajdonos csippelés miatt jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó erején és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás , a forgatónyomaték drasztikus növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az eredetivel azonos megbízhatóságot.
Toyota Hilux chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-hilux/
Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Hilux 171 lóerős motorja és hajtáslánca bőséges betervezett tartalékkal bír, ezért a motoroptimalizálás várható haszna bőséges. A motor tökéletes eredménnyel chiptuningolható, az élettartam csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 3.0 D-4D remap megrendelésekor meg kell nézni melyik chippeshez látogatsz, mivel a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, díja nagyon változatos!
Szeretett autód 171 LE erőforrásának valamint váltójának adottságai ellenére is azonnal felrobbantható egy túlhúzott olcsó beállítással vagy bármilyen Toyota tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete
Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő Rigotech PPro motoroptimalizálás kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy elsőre megvan a Toyota egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A chip tuningunk eredménye ezen a 3.0 D-4D erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de mérhető a fogyasztás mérséklődése is.
Nagyra értékeljük Balázs pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel autóknál nem kell sportlégszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a szeretett kocsid teljes biztonságban van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Sok hasonló Toyotát teszteltünk, javítottunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk gyakran megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Toyota #Hilux #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Toyota 3.0 D-4D 171 LE mérések
Toyota 3.0 D-4D más teljesítményosztály mérések
Toyota - Lexus csoport 3.0 D-4D 171 LE mérések
Toyota - Lexus csoport 3.0 D-4D egyéb mérések
Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!