/**/

Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Corolla tuning » 2.0 D-4D (93 kW / 126 LE) referencia

Toyota Corolla chiptuning 2.0 D-4D 126 Ps 2007 Prémium Pro finomhangolás


Toyota Corolla optimalizálás a 200000 kilométert futott 16 éves 126 lóerős 2.0 D-4D Toyotán, amely tulajdonosa Sellye közeléből érkezett hozzánk motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a felhúzás hatása könnyen mérhető.


toyota corolla tuning 2-0-d-4d 126

Toyota Corolla specifikáció

Gyártmány: Toyota
Típus: Corolla
Kivitel: 2002 – 2007
Motor: 2.0 D-4D (93 kW / 126 LE)
Teljesítmény: 126 LE
Forgatónyomaték: 300 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
Motorvezérlő: Denso 175822-762 (CAN)
Motorkód: 1AD
Alvázszám: JTNBD56K90
Év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Sellye

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Toyota tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Toyota beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: biztonságos növekmény ezen a Toyotán

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 150 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 350 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hirdet nagyobb értékeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért egyedül Te tartod a hátad.


Toyota Corolla tuning Rigotech módra

Visszatérő ügyfelünk ismeri a munkánkat, így a költségekre tekintettel nem kérte a Toyota teljesítménymérését. Ezekre az autókra a kimondottan hosszú pedálút jellemző ami megszokást igényel, viszont elősegíti a takarékos felhasználást.
A tulajdonos optimalizálás okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és előzési képességén. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő érezhető javulása mellett. Mégis garantálva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.

Toyota Corolla kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-corolla/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Corolla 126 lóerős motorja és hajtáslánca jelentős betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a stage1 beállítás várható haszna nagy. A motor jól érezhetően chippelhető, az elvárt futásteljesítmény csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.0 D-4D (93 kW / 126 LE) motor kellemesen húzható.


2.0 D-4D chippelés megrendelésekor érdemes tájékozódni melyik műhelyhez látogatsz, mert a tuningboxok megtérülése, költsége hihetetlenül eltérő!

A kocsid 126 LE erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan túlhúzható egy túlhúzott akciós chiptuninggal vagy akármilyen Toyota tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chiptuning eredménye, folyamata

Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Toyota futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A felhúzásunk eredménye ezen 2.0 D-4D motoron: és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának mérséklődése is.

Nagyra értékeljük Csaba pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos ehhez hasonló Toyotát vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Toyota #Corolla #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Toyota - Lexus csoport 2.0 D-4D 126 LE mérések


Toyota - Lexus csoport 2.0 D-4D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!