/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 2.2 CiTD (120 kW / 163 LE) referencia

Mazda 6 chiptuning 2.2 CiTD 163 lóerő 2011 Prémium Pro Stage1


Mazda 6 Stage1 beállítás ezen a 200000 kilométert futott 12 éves 163 lovas 2.2 CiTD szekéren, amely Paks mellől érkezett chiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a felhúzás hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.

Még jó, hogy a tuning előtt és után dyno teszteket is csináltunk, ezért a vezetési élmény és fogyasztás javulása mellett látható, analizálható a számszerűsített dyno teszt. Megérkezésekor a katalógushoz viszonyítva erőben 2% (4 Ps) többletet, forgatónyomatékban 7% (25Nm) többletet mértünk a mai 12 éves Mazdán. Tehát, 163 Ps 360 NM katalógushoz képest 167 lóerőt és 385 Nm-t igazolt a Prémium Pro csiptuningunk előtt.



mazda 6 tuning 2-2-citd 163

Mazda 6 alapadatok

Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2008 – 2012
Motor: 2.2 CiTD (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 360 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
ECU: Denso R2AB
Motorkód: MZR-CD
Alvázszám: JMZGHA9B60
Év: 2011
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Paks

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

noimage2

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Mazdán

Az általunk javasolt, még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 425 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég hirdet hegyesebb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.


Mazda 6 Tuning Rigotech technikával

A tulaj stage1 beállítás miatt jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó a vezetési élményen és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás , a forgatónyomaték meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredetivel azonos megbízhatóságot.

Mazda 6 tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/

A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
6 163 lovas erőforrása számottevő betervezett tartalékkal van megáldva, így az optimalizálás várható haszna számottevő. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek 2.2 CiTD (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


2.2 CiTD csiptuning alkalmával érdemes tájékozódni kihez látogatsz, mivel a tuningboxok eredménye, brutálisan változatos!

A kocsid 163 lovas motorjának valamint hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy útszéli tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett szolgáltatással vagy Mazda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulaj szempontjainak megfelelő egyedi PPro csiptuning kialakítása. A tökéletes beállítás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Mazda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll.

A Mazda tuning, motoroptimalizálás eredménye ezen 2.2 CiTD motoron: +15% (+25 LE) teljesítményemelkedés, a forgatónyomaték +14% (+53 Nm) fokozódásával . Az autót közös tesztkör után 192 lóerő és 438 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt beszerezni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Mazda 6 2.2 CiTD 163 LE dyno teszt

FONTOS! Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Mazda és ugyan az ügyfélkérések néha hasonlók azért jelentős a differencia köztük. Így minden egyes projektünk kimenete eltér, csak az aktuális autóra és kérésre vonatkozik! Úgy teljes a kép, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, valaki erősebbre, más meg alá kéri. Valakinek elsődleges a javuló fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mire képes.

mazda 6 tuning teljesitmenymeres dyno chart

A Rigotech-nél a féltett autód maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Mazdát vizsgáltunk, diagoztunk, optimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és velük kapcsolatban elég sokszor közzétettük referenciáinkat, méréseinket.

#Mazda #6 #tuning #CiTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


csoport 2.2 CiTD 163 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!