Chiptuning » Audi tuning » Audi A6 tuning » 3.0 TDI (171 kW / 233 LE) referencia
Audi A6 chiptuning 3.0 Di 233 LE 2006 Prémium Pro csippelés
Audi A6 chippelés a 288965 km-t futott 17 éves 233 lóerős 3.0 Di vezérgépen, amely tulajdonosa Ács mellől jött remap érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben az optimalizálás haszna jól tesztelhető, mérhető.
- Audi A6 szakcikkeink
- További Audi A6 méréseink
- Audi A6 3.0 Di tuning autóink, sztorik
- Audi A6 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Audi A6 részletek
Gyártmány: Audi
Típus: A6
Kivitel: C6 – 2004 – 2008
Motor: 3.0 TDI (171 kW / 233 LE)
Teljesítmény: 233 LE
Forgatónyomaték: 450 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 288965 km
ECU: Bosch EDC16CP34
Motorkód: ASB
Alvázszám:
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét érkezett: Ács
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Audi tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/audi-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen az Audin
Az általunk preferált még agresszívebb használat esetén is időtálló chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 253 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 520 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely ajánl magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Audi A6 tuning a Rigotechnél
Ügyfelünk tuning miatt jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Kérése emellett fogyasztás csökkenés , a nyomaték meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva az eredetivel azonos alacsony szervizköltségeket.
Audi A6 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-a6/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. 17 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A6 233 LE-s motorja bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, a remap várható hozadéka durva. A motor tökéletes eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek 3.0 TDI (171 kW / 233 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
3.0 Di csiptuning alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez fordulsz, mert a hangolások megbízhatósága, haszna, díja brutálisan változatos!
Az autód 233 lovas motorjának és váltójának megbízhatósága ellenére is kegyetlenül leamortizálható egy összetákolt akciós beállítással vagy bármilyen Audi tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, lépései
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Rigotech PPro csiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott az Audi állapotának és speciális kérések lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A motoroptimalizálásunk eredménye ezen 3.0 Di motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál felesleges sport légszűrő betétet alkalmazni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos hasonló Audit vizsgáltunk, javítottunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban többször közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Audi #A6 #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Audi 3.0 Di 233 LE mérések
Audi 3.0 Di más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 3.0 Di 233 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 3.0 Di egyéb mérések
Kapcsolódó Audi tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!