Chiptuning » Renault tuning » Renault Megane tuning » 2.0 DCi (110 kW / 150 LE) referencia
Renault Megane chiptuning 2.0 DCi 150 Ps 2008 Prémium Pro beállítás
Renault Megane optimalizálás a 140000 km-t futott 15 éves 150 lovas 2.0 DCi Renault-n, amely Pécs mellől ugrott át hozzánk chippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csippelés hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Renault Megane szakcikkeink
- További Renault Megane méréseink
- Renault Megane 2.0 DCi tuning autóink, sztorik
- Renault Megane fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Renault Megane specifikáció
Gyártmány: Renault
Típus: Megane
Kivitel: 2 – 2002 – 2008
Motor: 2.0 DCi (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Bosch EDC16C36
Motorkód: M9R
Alvázszám: VF1KMSK063
Gyártási év: 2008
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét érkezett: Pécs
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Renault tuning kell? Kezdj itt:
Renault tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Renault-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró tuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl hegyesebb értékeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Renault Megane tuning Rigotech módra
A tulajdonos chiptuning okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a rugalmasság jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva a gyárival azonos megbízhatóságot.
Renault Megane oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-megane/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Megane 150 lovas erőforrása jelentős betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a stage1 beállítás várható eredménye számottevő. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, az élettartam kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.0 DCi (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.
2.0 DCi chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen chip tuningoshoz mész, mivel a szolgáltatások minősége, eredménye, ára eltérő!
A géped 150 LE motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is azonnal túlhúzható egy igénytelenül kivitelezett olcsó csiptuninggal vagy akármilyen Renault tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Norbert kérésének megfelelő PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Renault egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A remapunk eredménye ezen 2.0 DCi erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának csökkenése is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Renault-t teszteltünk, diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Renault #Megane #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Renault 2.0 DCi 150 LE mérések
Renault 2.0 DCi más teljesítményosztály mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.0 DCi 150 LE mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.0 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!