/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (135 kW / 184 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 CR 184 Ps 2014 Prémium Pro csippelés


Skoda Octavia tuning a 140000 kilométert futott 10 éves 184 lóerős 2.0 CR szekéren, amely tulajdonosa Kiskunhalas közeléből érkezett optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chiptuning eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.

Még jó, hogy a tuning előtt és után mértük, ezért a menetdinamika és pedálreakció javulása mellett bemutatható, kiértékelhető a megjelenített teljesítménymérés. Érkezéskor a gyári ígérethez képest erőben 1% (1 lóerő) többletet, forgatónyomatékban 1% (3Nm) többletet regisztráltunk az aktuális 10 éves Skodán. Szóval, 184 Ps 380 NM gyári ígérethez viszonyítva 185 LE-t és 383 Nm-t hozott az optimalizálásunk megkezdésekor.





Skoda Octavia adatai

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2013 – 2016
Motor: 2.0 TDI CR (135 kW / 184 LE)
Teljesítmény: 184 LE
Katalógus nyomaték: 380 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74, Temic DQ250
Motorkód: CUPA
Alvázszám: TMBJK9NEXF
Évjárat: 2014
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen érkezett: Kiskunhalas

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/skoda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Skodán

A Rigotech által ajánlott, még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 200 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely reklámoz nagyobb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te felelsz.


Skoda Octavia Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája tuning okán érkezett a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése, a nyomaték jól érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredeti megbízhatóságot.

Skoda Octavia chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
Octavia 184 Cv-s erőforrása és hajtáslánca bőséges betervezett túlméretezéssel van megáldva, ezért a felhúzás várható hozadéka jelentős. A motor szuper eredménnyel erősíthető, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek 2.0 TDI CR (135 kW / 184 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
2.0 CR chiptuning alkalmával jól meg kell nézni kihez mész, mivel a szolgáltatások minősége, haszna, költsége hihetetlenül változatos!

A géped 184 lovas motorjának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan tönkre tehető egy rosszul megírt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett szolgáltatással vagy akármilyen Skoda tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Skoda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.

A Skoda tuning, optimalizálás eredménye ezen 2.0 CR motoron: +8% (+15 Ps) teljesítmény javulás, a nyomaték +15% (+56 Nm) növekedésével . Az autót végül közös tesztkör után 200 Ps és 439 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel autóknál nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Skoda Octavia 2.0 CR 184 LE dyno teszt

Ritka, hogy két Skoda teljesen egyforma és habár az ügyfélkérések van, hogy egyezést mutatnak mégis jelentős a különbség köztük. Így minden egyes munkánk mérési eredménye eltér, egyedül az adott műszaki állapotot és kérést mutatja! Hozzá jön, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki erősebbre, megint valaki gyengébbre akarja. Valakinek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te géped mennyire hozza az elvárásodat.

skoda octavia tuning teljesitmenymeres dyno chart

Nálunk a szeretett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Skodát vizsgáltunk, javítottunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban többször publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Octavia #tuning #CR #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!