/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI (125 kW / 170 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 Di 170 Ps 2008 Prémium Pro Stage1


Skoda Octavia tuning a 280000 km-t futott 16 éves 170 LE-s 2.0 Di-n, amely bátmonostor közeléből érkezett hozzánk chiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben az optimalizálás hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.

Alap, hogy a tuning alatt mértük, ennek köszönhetően az erő és pedálreakció javulásán felül analizálható a nyomtatott mérési eredmény. Érkezéskor a gyári specifikációhoz képest erőben 8% (-14 lóerő) elmaradást, nyomatékban 8% (-28Nm) elmaradást regisztráltunk ezen a mai 16 évet megért Skodán. Tehát, 170 lóerő 350 NM gyári specifikációhoz képest 156 LE-t és 322 Nm-t igazolt vissza a Stage1 beállításunk megkezdésekor.





Skoda Octavia alapadatok

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2004 – 2012
Motor: 2.0 TDI (125 kW / 170 LE)
Katalógus teljesítmény: 170 LE
Katalógus nyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 280000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental PPD1.2
Motorkód: BMN
Alvázszám: TMBUH61Z48
Évjárat: 2008
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: bátmonostor

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Skoda tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Skodán

A Rigotech által javasolt, üzembiztos chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 190 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért egyedül Te felelsz.


Skoda Octavia Tuning a Rigotech műhelyében

A tulaj chip tuning érdekében jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó erején és előzési képességén. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő jól érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal szem előtt tartva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.

Skoda Octavia oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Octavia 170 lóerős motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, tehát az optimalizálás várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel hangolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
2.0 Di chippelés megrendelésekor meg kell nézni milyen chippeshez látogatsz, mert a tuningboxok megbízhatósága, eredménye, ára nagyon változatos!

A kocsid 170 LE erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is kegyetlenül felrobbantható egy összecsapott olcsó chiptuninggal vagy akármilyen Skoda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, lépései

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte Igor elvárásainak megfelelő Prémium Pro chip tuning kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Skoda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.

A Skoda tuning, Stage1 eredménye ezen 2.0 Di motoron: +13% (+21 LE) teljesítményemelkedés, a forgatónyomaték +20% (+66 Nm) fokozódásával együtt. Az autót közös tesztkör után 177 Ps és 388 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Igor bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.

Turbódízel autóknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Skoda Octavia 2.0 Di 170 LE mérési jegyzőkönyv

Nincs két egyforma Skoda és bár ügyfeleink kérései általánosságban egyezést mutatnak mégis jelentős az eltérés köztük. Szóval minden egyes tuningunk mérési eredménye egyedi, csak a jelen esetet szemlélteti! Hozzá jön, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, valaki erősebbre, valaki meg gyengébbre akarja. Valakinek központi kérdés a fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te autód mennyire hozza az elvárásodat.

skoda octavia tuning teljesitmenymeres dyno chart

Nálunk a szeretett autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Skodát vizsgáltunk, javítottunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Skoda #Octavia #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!