Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Hilux tuning » 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE) referencia
Toyota Hilux chiptuning 2.8 D-4D 177 lóerő 2020 Prémium Pro Stage1
Toyota Hilux optimalizálás a 60000 kilométert futott 4 éves 177 lovas 2.8 D-4D gépen, ami Kaposvár közeléből érkezett motoroptimalizálás kedvéért Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Automata váltós kivitelnél a remap eredménye jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- Toyota Hilux szakcikkeink
- További Toyota Hilux méréseink
- Toyota Hilux 2.8 D-4D tuning autóink, sztorik
- Toyota Hilux fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Toyota Hilux alapadatok
Gyártmány: Toyota
Típus: Hilux
Kivitel: 2015 ->
Motor: 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE)
Teljesítmény: 177 LE
Forgatónyomaték: 420 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 60000 km
Motorvezérlő: Denso NEC76F00xx
Motorkód:
Alvázszám:
Év: 2020
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Kaposvár
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Toyota tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/toyota-tuning/
Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Toyotán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 207 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 480 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos feltüntet hegyesebb adatokat, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Toyota Hilux tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája csippelés miatt jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredeti élettartamot.
Toyota Hilux lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-hilux/
Tuning szempontból ideális, ha az autó már be van járatva, viszont még kellően kevés benne a kilométer ahhoz, hogy biztosan tökéletes állapotban érkezzen. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Hilux 177 PS motorja bőséges betervezett tartalékkal bír, emiatt a csiptuning várható haszna bőséges. A motor szuper eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Esetünkben 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE) motor kellemesen húzható.
2.8 D-4D chiptuning alkalmával jól meg kell nézni melyik chippeshez mész, mert a tuningboxok minősége, eredménye, költsége igen eltérő!
Szeretett autód 177 LE erőforrásának és váltójának megbízhatósága ellenére is azonnal tönkre tehető egy amatőr olcsó csiptuninggal vagy akármilyen Toyota tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro tuning megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Toyota állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A Prémium Pro remapunk eredménye ezen 2.8 D-4D motoron: és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint elvárható a fogyasztás mérséklődése is.
Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel motoroknál felesleges sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a megbecsült autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok ehhez hasonló Toyotát diagoztunk, csiptuningoltunk és ezekről több alkalommal közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.
#Toyota #Hilux #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Toyota 2.8 D-4D 177 LE mérések
Toyota 2.8 D-4D más teljesítményosztály mérések
Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D 177 LE mérések
Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D egyéb mérések
Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!