/**/

Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Scudo tuning » 2.0 JTDm (120 kW / 163 LE) referencia

Fiat Scudo chiptuning 2.0 JTD 163 Ps 2010 Prémium Pro motoroptimalizálás


Fiat Scudo remap a 240000 km-t futott 14 éves 163 lovas 2.0 JTD-n, amely tulajdonosa Harc közeléből ugrott át hozzánk tuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csippelés haszna könnyen mérhető.

Alap, hogy a tuning folyamata alatt dyno teszteket is csináltunk, ennek köszönhetően a vezethetőség és fogyasztás javulása mellett látható, analizálható a megjelenített mérési eredmény. Érkezéskor a katalógusadathoz képest teljesítményben 10% (-17 LE) elmaradást, nyomatékban 4% (-13Nm) elmaradást rögzítettünk a mai 14 éves Fiaton. Szóval, 163 LE 360 NM katalógusadathoz képest 146 LE-t és 347 Nm-t mutatott az optimalizálásunk előtt.





Fiat Scudo specifikáció

Gyártmány: Fiat
Típus: Scudo
Kivitel: 2007 ->
Motor: 2.0 JTDm (120 kW / 163 LE)
Teljesítmény: 163 LE
Katalógus nyomaték: 360 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Delphi DCM3.5
Motorkód: RHH
Alvázszám: ZFA2700006
Gyártási év: 2010
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét érkezett: Harc

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Fiatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Fiat tuning érdekel? Kezdj itt:
Fiat beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Fiaton

Az általunk ajánlott, durvább igénybevételnél is strapabíró tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 420 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.


Fiat Scudo Tuning Rigotech technikával

A tulaj tuning érdekében jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó dinamikáján és előzési képességén. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a rugalmasság érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt alacsony szervizköltségeket.

Fiat Scudo chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/fiat-scudo/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 14 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Scudo 163 LE-s erőforrása számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, ezért az optimalizálás várható haszna bőséges. A motor biztonságosan csiptuningolható, az élettartam sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
2.0 JTD remap alkalmával jól meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a tuningboxok megbízhatósága, haszna, ára igen változatos!

A géped 163 LE erőforrásának és váltójának tartalékai ellenére is kegyetlenül túlhúzható egy igénytelenül kivitelezett akciós chippel vagy bármilyen Fiat tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi PPro chip tuning kivitelezése. A tökéletes beállítás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Fiat futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.

A Fiat tuning, csiptuning eredménye ezen 2.0 JTD motoron: +15% (+22 Ps) teljesítmény javulás, a nyomaték +14% (+49 Nm) javulásával együtt. A Fiatot közös tesztkör után 168 lóerő és 396 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük ügyfekünk bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel esetében nem kell sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Fiat Scudo 2.0 JTD 163 LE mérési diagram

FONTOS! Nincs két egyforma Fiat és habár ügyfeleink kérései valamikor egyezést mutatnak azért jelentős az eltérés köztük. Emiatt minden egyes tuningunk mérési eredménye változatos, kizárólag az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Úgy teljes a kép, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, más fölé, más meg óvatosabbra számít. Egyeseknek fontos a csökkenő fogyasztás, másnak nem. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mennyire hozza az elvárásodat.

fiat scudo tuning teljesitmenymeres dyno chart

Nálunk a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai technikáink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Fiatot teszteltünk, diagnosztizáltunk, optimalizáltunk és velük kapcsolatban többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Fiat #Scudo #tuning #JTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 2.0 JTD 163 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!