Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI (125 kW / 170 LE) referencia
Skoda Octavia chiptuning 2.0 Di 170 Ps 2007 Prémium Pro csiptuning
Skoda Octavia optimalizálás a 240000 kilométert futott 17 éves 170 LE-s 2.0 Di gépen, amely Bóly mellől érkezett hozzánk csippelés kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél az optimalizálás haszna könnyen mérhető.
- Skoda Octavia szakcikkeink
- További Skoda Octavia méréseink
- Skoda Octavia 2.0 Di tuning autóink, sztorik
- Skoda Octavia fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Skoda Octavia specifikáció
Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2004 – 2012
Motor: 2.0 TDI (125 kW / 170 LE)
Teljesítmény: 170 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Siemens/Continental PPD1.2
Motorkód: BMN
Alvázszám: TMBUH61ZX8
Év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Bóly
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Skoda tuning kell? Kezdj itt:
Skoda tuning
Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Skodán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 190 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely reklámoz hegyesebb adatokat, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért csak Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Octavia tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk csiptuning okán érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás elérése, a rugalmasság jól érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az eredetivel azonos megbízhatóságot.
Skoda Octavia oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/
200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. 17 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Octavia 170 PS motorja és hajtáslánca bőséges betervezett mechanikai tartalékkal bír, tehát az optimalizálás várható eredménye bőséges. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek 2.0 TDI (125 kW / 170 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
2.0 Di chippelés alkalmával érdemes tájékozódni milyen céghez mész, mert a szolgáltatások minősége, eredménye, díja igen eltérő!
A géped 170 lóerős motorjának és váltójának tartalékai ellenére is kegyetlenül felrobbantható egy túlhúzott akciós csiptuninggal vagy akármilyen Skoda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, menete
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő Prémium Pro tuning kialakítása. A tökéletes beállítás néha két lépcsőben kerül finomításra a Skoda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A Prémium Pro chippelésünk eredménye ezen 2.0 Di erőforráson: és klasszabb dinamika de mérhető a fogyasztás csökkenése is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem kell sportlégszűrőt betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó garanciáink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Skodát diagnosztizáltunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban több alkalommal publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.
#Skoda #Octavia #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 2.0 Di 170 LE mérések
Skoda 2.0 Di más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 Di 170 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 Di egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!