/**/

Chiptuning » Renault tuning » Renault Trafic tuning » 2.0 DCi (66 kW / 90 LE) referencia

Renault Trafic chiptuning 2.0 DCi 90 Ps 2010 Prémium Pro csiptuning


Renault Trafic remap ezen a 192565 km-t futott 14 éves 90 lóerős 2.0 DCi szekéren, amely tulajdonosa Ajka közeléből érkezett Stage1 beállítás érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a remap haszna könnyen mérhető.




Renault Trafic alapadatok

Gyártmány: Renault
Típus: Trafic
Kivitel: 2006 – 2014
Motor: 2.0 DCi (66 kW / 90 LE)
Teljesítmény: 90 LE
Katalógus nyomaték: 240 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 192565 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C36, Bosch EDC16CP33, Bosch EDC17C11, Bosch EDC17C42
Motorkód: M9RM
Alvázszám:
Év: 2010
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét jött: Ajka

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Renault tuning kell? Akkor kezdd itt:
Renault beállításaink kezdőlapja

Tuning katalógusunkban biztonságos emelés ezen a Renault-n

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró tuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 120 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 320 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég feltüntet magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.


Renault Trafic tuning Rigotech technikával

A tulaj optimalizálás érdekében jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó erején és nyomatékán. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő jól érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredetivel azonos üzembiztonságot.

Renault Trafic lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-trafic/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. 14 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Trafic 90 lovas motorja és hajtáslánca jelentős mechanikai tartalékkal bír, emiatt az optimalizálás várható haszna bőséges. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.0 DCi (66 kW / 90 LE) motor kellemesen húzható.


2.0 DCi remap alkalmával érdemes tájékozódni kihez mész, mert a chiptuningok megbízhatósága, megtérülése, hihetetlenül eltérő!

A kocsid 90 LE erőforrásának valamint hajtásláncának tartalékai ellenére is azonnal kinyírható egy rosszul megírt olcsó remappal vagy akármilyen Renault tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, menete

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro chip tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy elsőre megvan a Renault futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A chippelésünk eredménye ezen 2.0 DCi erőforráson: agresszívebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának mérséklődése is.

Köszönjük Krisztián bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál nem szükséges sport betétszűrőt használni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Elég sok hasonló Renault-t vizsgáltunk, mértünk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Renault #Trafic #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.0 DCi egyéb mérések

  • Nissan X-Trail chiptuning 2.0 DCi 177 Ps 2018 Prémium Pro beállítás

  • Kapcsolódó Renault tuning Rigotech szakcikkek

  • Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!