/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 2.0 CITD 143 LE teljesítménymérés adatok

Mazda 6 2.0 CITD 143 LE 2007 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és teljesítménymérés



Alapadatok

Gyártmány: Mazda
Típus / kivitel: 6
Motor: 2.0 CITD
Katalógus teljesítmény: 143 LE
Katalógus nyomaték: hide-compare-block1 Nm
Év: 2007
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Teljesítménymérő padon
Mérőszoftver: Sportdevices

Mazda tuning gyártmányoldalunkról elérsz minden típust. Ezekből választva a típusoldalon külön-külön látod kapcsolódó dyno tesztjeinket, leírásainkat.




Mazda 6 2.0 CITD 143 LE dyno teszt

FONTOS! Nincs két egyforma Mazda és bár a tulajdonosok elvárásai általánosságban egyezést mutatnak ennek ellenére jelentős a szórás köztük. Ezért minden egyes referenciánk kimenete változatos, egyedül az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Még add hozzá, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, valaki erősebbre, megint valaki meg gyengébbre akarja. Egyeseknek fontos a csökkenő fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit mutat.

Megérkezésekor a gyári specifikációhoz képest erőben 0% (0 lóerő) elmaradást mértünk az aktuális Mazdán. Így, az autó a 143 LE hide-compare-block1 NM gyári ígérethez hasonlítva 143 LE-t és 334 NM-t tudott a remapunk előtt.

 

A teljesítménymérés adatai

Mért érkező teljesítmény: 143 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 334 NM
Mért Rigotech PPro chippelés teljesítmény: 167 LE (+17% +24LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 371 NM (+10% +37Nm)




mazda-6-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Mazda #6 #tuning #CITD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Mazda 6 tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Mazda 6 tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Mazda 6 tuning 2.0 CITD 143 LE mérések

  • Mazda 6 tuning 2.0 CITD 143 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Mazda 2.0 CITD motor pár teljesítménymérésünk

1.3 no-group-hide csoport 2.0 CITD teljesítménymérések

  • no-group-hide 2.0 CITD 143 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • no-group-hide 2.0 CITD méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Mazda tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Mazda 2.0 CITD 143 LE tuning referenciák

  • Mazda 2.0 CITD 143 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Mazda 2.0 CITD chiptuning referenciák

  • Mazda 2.0 CITD chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Mazda 6 chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Mazda tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin autóknál nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni. Szívó benzin tuning mellett javítja a légcserét, ezzel az eredményt , emiatt a sportlégszűrő használata a további javulás érdekében jó dolog (de nem feltétlenül szükséges!)


Alufelni

Az alufelni népszerű optikai tuning cucc. A legtöbben nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz ez a gépóriás menetdinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc