/**/

Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Bravo tuning » 1.4 T-JET 120 LE teljesítménymérés adatok

Fiat Bravo 1.4 T-JET 120 LE 2013 Rigotech Prémium Pro chip tuning és dyno teszt



Autó adatok

Gyártmány: Fiat
Típus / kivitel: Bravo
Motor: 1.4 T-JET
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Katalógus nyomaték: hide-compare-block1 Nm
Év: 2013
Üzemanyag: Benzin
Motorkonfiguráció: Turbó-benzin
Mérés módja: Úton, valós körülmények közt
Mérőszoftver: Dynopro

Fiat tuning gyártmányoldalunkról elérsz minden modellt. Ezekből választva az adott típusoldalon külön-külön látod a releváns méréseinket, referenciáinkat.




Fiat Bravo 1.4 T-JET 120 LE mérési eredménye mérőpadon / valós körülmények közt

Ritka, hogy két Fiat teljesen egyforma és ugyan ügyfeleink elvárásai általánosságban egyezést mutatnak ennek ellenére elég nagy az eltérés köztük. Emiatt minden egyes referenciánk teljesítménymérése változatos, kizárólag a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, más fölé, megint más meg óvatosabbra számít. Egyeseknek központi kérdés a fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te géped mire képes.

Kezdéskor a gyári ígérethez viszonyítva teljesítményben 4% (5 lóerő) többletet mértünk az aktuális Fiaton. Szóval, az autó a 120 LE hide-compare-block1 NM specifikációhoz hasonlítva 125 LE-t és 226 NM-t mutatott a Prémium Pro csiptuningunk megkezdésekor.

 

A dyno teszt adatai

Mért érkező teljesítmény: 125 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 226 NM
Mért Rigotech PPro motoroptimalizálás teljesítmény: 147 LE (+18% +22LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 263 NM (+14% +37Nm)




fiat-Bravo-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Fiat #Bravo #tuning #T-JET #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Fiat Bravo tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Fiat Bravo tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Fiat Bravo tuning 1.4 T-JET 120 LE mérések

  • Fiat Bravo tuning 1.4 T-JET 120 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Fiat 1.4 T-JET motor pár teljesítménymérésünk

1.5 Kapcsolódó Fiat tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Fiat 1.4 T-JET 120 LE tuning referenciák

  • Fiat 1.4 T-JET 120 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Fiat 1.4 T-JET chiptuning referenciák

  • Fiat 1.4 T-JET chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Fiat Bravo chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Fiat tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin autóknál oktalan sportlégszűrőt betenni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni. Szívó benzines tuning esetén van minimális létjogosultsága , emiatt a sportlégszűrő használata ajánlott (de nem feltétel!)


Alufelni

Az alufelni népszerű optikai tuning. Többen kihagyják a számításból, hogy milyen hatással lesz a vezérgép dinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc