Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Yeti tuning » 1.8 TSI (118 kW / 160 LE) referencia
Skoda Yeti 1.8 TSI 160 lóerő 2014 Prémium Pro csiptuning
Skoda Yeti tuning ezen a 128055 km-t futott 7 éves 160 lóerős 1.8 TSI szekéren, amely tulajdonosa Győrszentiván térségéből jött motoroptimalizálás érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetekben a felhúzás hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Skoda Yeti szakcikkeink
- További Skoda Yeti méréseink
- Skoda Yeti 1.8 TSI tuning autóink, sztorik
- Skoda Yeti fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Skoda Yeti alapadatok
Gyártmány: Skoda Típus: Yeti Kivitel: 2009 – 2014 Motor: 1.8 TSI (118 kW / 160 LE) Katalógus teljesítmény: 160 LE Katalógus nyomaték: 250 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 128055 km ECU: Bosch MED17.5 Motorkód: CDA Alvázszám: Év: 2014 Üzemanyag: Benzin Motor konfiguráció: Turbó-benzin Innét érkezett: Győrszentiván Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Skoda tuning érdekel? Akkor kezdd itt: Skoda tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Skodán
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is időtálló motoroptimalizálás adatai: Prémium Pro teljesítmény: 185 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 290 NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet hegyesebb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Yeti tuning Rigotech módra
A tulaj csiptuning okán érkezett Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és nyomatékán. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték drasztikus javulása mellett. Mégis biztosítva az eredetivel azonos megbízhatóságot.
Skoda Yeti kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-yeti/ A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat. A Yeti 160 PS motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai túlméretezéssel bír, így a csiptuning várható haszna durva. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek az 1.8 TSI (118 kW / 160 LE) motorok kiválóan tuningolhatók, van biztonságos tartalékuk.
Az 1.8 TSI optimalizálás alkalmával érdemes tájékozódni milyen céghez fordulsz, mivel a beállítások haszna, ára igen eltérő! Az autód 160 lovas erőforrásának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is kegyetlenül felrobbantható egy olcsó tuninggal vagy Skoda tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Tamás kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro tuning kivitelezése. Az elvárás szerinti tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Skoda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A csiptuningunk eredménye ezen az 1.8 TSI erőforráson: és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának érezhető javulása is. Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Turbó-benzin esetében nem kell sportlégszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink garantálják. Elég sok ehhez hasonló Skodát teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.
#Skoda #Yeti #tuning #TSI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 1.8 TSI 160 LE mérések
Skoda 1.8 TSI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.8 TSI 160 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.8 TSI egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!