/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 1.6 TDI (77 kW / 105 LE) referencia

Skoda Octavia 1.6 TDI 105 lóerő 2011 Prémium Pro beállítás


Skoda Octavia csippelés a 240000 km-t futott 10 éves 105 lovas 1.6 TDI szekéren, amely Győr közeléből érkezett hozzánk tuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csiptuning hatása jól tesztelhető, mérhető. Alap, hogy a tuning alatt teljesítménymérést is csináltunk, ezért az erő és pedálreakció javulása mellett látható, analizálható a nyomtatott mérés. Kezdéskor a gyári specifikációhoz képest teljesítményben 4% (-4 LE) elmaradást, forgatónyomatékban 4% (-10Nm) elmaradást regisztráltunk ezen az aktuális 10 éves Skodán. Tehát, az autó a 105 Ps 250 NM katalógushoz hasonlítva 101 lovat és 240 Nm-t mutatott a Prémium Pro optimalizálásunk megkezdésekor.


skoda-octavia-tuning-1-6-tdi-105

Skoda Octavia alapadatok

Gyártmány: Skoda Típus: Octavia Kivitel: 2004 – 2012 Motor: 1.6 TDI (77 kW / 105 LE) Katalógus teljesítmény: 105 LE Forgatónyomaték: 250 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 240000 km ECU: Siemens/Continental PCR 2.1 Motorkód: CAYJ Alvázszám: TMBHT61Z Évjárat: 2011 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innen érkezett: Győr Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

skoda-octavia-tuning-chiptuning-1-6-tdi-105 Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt: Skoda tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Skodán

A Rigotech által javasolt, durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 125 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 290 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos feltüntet magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.

Skoda Octavia Tuning Rigotech technikával

A tulaj chip tuning okán látogatott hozzánk, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és előzési képességén. Vágya emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Skoda Octavia kezdőlapounk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/ Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni. Az Octavia 105 LE-s erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, a chip tuning várható haszna bőséges. A motor szuper eredménnyel húzható, az üzembiztonság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek az 1.6 TDI (77 kW / 105 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
Az 1.6 TDI chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen chip tuningoshoz fordulsz, mivel a tuningboxok haszna, költsége nagyon eltérő! Az autód 105 lóerős erőforrásának és hajtásláncának adottságai ellenére is kegyetlenül kinyírható egy rossz akciós chiptuninggal vagy Skoda tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, lépései

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte Ádám szempontjainak megfelelő egyedi Rigotech PPro tuning megvalósítása. A tökéletes beállítás néha elsőre megvan a Skoda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. A Skoda tuning, Stage1 eredménye ezen az 1.6 TDI erőforráson: +40% (+40 lóerő) teljesítményemelkedés, a nyomaték +22% (+53 Nm) növekedésével . Az autót végül 141 LE és 293 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Ádám bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel autóknál nem kell sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Skoda Octavia 1.6 TDI 105 LE mérési diagram

Nincs két egyforma Skoda és habár a tulajdonosok elvárásai van, hogy egyezést mutatnak azért elég nagy az eltérés köztük. Emiatt minden egyes referenciánk kimenete egyedi, csak az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Úgy teljes a kép, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, valaki erősebbre, megint valaki finomabbra szeretné. Egyeseknek központi kérdés a fogyasztás, másnak nem. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit tud.
skoda-octavia-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos ehhez hasonló Skodát vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk elég sokszor láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.6 TDI egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!