Chiptuning » Ford tuning » Ford Focus tuning » 1.6 Ti-VCT (85 kW / 115 LE) referencia
Ford Focus chiptuning 1.6 Ti-VCT 115 Ps 2006 Prémium Pro beállítás
Ford Focus csiptuning a 240000 kilométert futott 15 éves 115 LE-s 1.6 Ti-VCT szekéren, amely tulajdonosa Budapest térségéből érkezett optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben az optimalizálás hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Ford Focus szakcikkeink
- További Ford Focus méréseink
- Ford Focus 1.6 Ti-VCT tuning autóink, sztorik
- Ford Focus fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford Focus specifikáció
Gyártmány: Ford
Típus: Focus
Kivitel: 2004 – 2010
Motor: 1.6 Ti-VCT (85 kW / 115 LE)
Teljesítmény: 115 LE
Katalógus nyomaték: 155 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental EMS
Motorkód: HXDA
Alvázszám: WF0WXXGC
Évjárat: 2006
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét jött: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuning kell? Akkor kezdd itt:
Ford tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Fordon
Az általunk ajánlott időtálló motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért Te tartod a hátad.
Fogyasztás kalkulátorunkban egy példa, hogy mennyit fogsz spórolni PPro chippünkkel.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford Focus tuning Rigotech módra
A tulajdonos csiptuning érdekében jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , az erő meggyőző fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva az elvárt üzembiztonságot.
Ford Focus chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-focus/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 15 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A Focus 115 lóerős motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális mechanikai tartalékkal bír, ennek köszönhetően a chippelés várható eredménye is kevesebb. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel húzható, az üzembiztonság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.
Az 1.6 Ti-VCT chiptuning megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen csippeshez látogatsz, mert a tuningboxok megbízhatósága, megtérülése, díja brutálisan változatos!
Az autód 115 lóerős motorjának és hajtásának megbízhatósága ellenére is gyorsan túlhúzható egy túlhúzott akciós remappal vagy Ford tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő PPro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás néha két lépcsőben kerül finomításra a Ford futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A motoroptimalizálásunk eredménye ezen az 1.6 Ti-VCT motoron: sokkal jobb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Köszönjük Bálint bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Szívó-benzin motoroknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport légszűrő betétet betenni mivel szívó benzin tuning mellett, javítja a légcserét, ezzel az eredményt.
Nálunk a féltett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Fordot teszteltünk, mértünk, motoroptimalizáltunk és velük kapcsolatban elég sokszor feltettük eredményeinket, referenciáinkat.
#Ford #Focus #tuning #Ti-VCT #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 1.6 Ti-VCT más teljesítményosztály mérések
csoport 1.6 Ti-VCT egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!