/**/

Chiptuning » Renault tuning » Renault Master tuning » 2.3 DCi (92 kW / 125 LE) referencia

Renault Master chiptuning 2.3 DCi 125 lóerő 2013 Prémium Pro hangolás


Renault Master chip tuning ezen a 91525 km-t futott 8 éves 125 lóerős 2.3 DCi vezérgépen, amely Székesfehérvár térségéből érkezett chip tuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Robotizált váltóval szerelt esetekben a chippelés eredménye nagyon jól érezhető mert kicsi az átviteli veszteség.


renault-master-tuning-2-3-dci-125

Renault Master specifikáció

Gyártmány: Renault
Típus: Master
Kivitel: Mk3 – 2010 – 2014
Motor: 2.3 DCi (92 kW / 125 LE)
Teljesítmény: 125 LE
Katalógus nyomaték: 310 Nm
Váltó: Robotizált
Futásteljesítmény: 91525 km
ECU: Bosch EDC17C11, Bosch EDC17C42
Motorkód: M9TB
Alvázszám:
Év: 2013
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Székesfehérvár

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Renault tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Renault tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Renault-n

Az általunk ajánlott üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 155 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely reklámoz magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó mechanikai károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.


Renault Master tuning Rigotech technikával

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, és a váltó magatehetetlenségén is szeretett volna javítani élettartam kockázat nélkül , így ezt a határt céloztuk meg. A hangolást követően az autó karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban.
Imre chip tuning miatt jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás elérése, a dinamika drasztikus javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyári megbízhatóságot.

Renault Master chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-master/

A legjobb eredményt az ilyen fiatal és keveset futott autókon tudjuk garantálni. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
A Master 125 PS erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal van megáldva, tehát a felhúzás várható hozadéka nagy. A motor tökéletes eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.3 DCi (92 kW / 125 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


A 2.3 DCi chippelés előtt érdemes tájékozódni melyik műhelyhez mész, mivel a beállítások megbízhatósága, haszna, díja nagyon változatos!

Az autód 125 lóerős erőforrásának valamint váltójának tartalékai ellenére is azonnal felrobbantható egy összetákolt akciós remappal vagy Renault tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro stage1 beállítás megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Renault futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A tuningunk eredménye ezen a 2.3 DCi erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható a fogyasztás érezhető mérséklődése is.

Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Nálunk a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok hasonló Renault-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, chip tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Renault #Master #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.3 DCi 125 LE mérések


Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.3 DCi egyéb mérések

  • Nissan Navara 2.3 TD 190 LE Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno teszt

  • Kapcsolódó Renault tuning Rigotech szakcikkek

  • Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!