/**/

Chiptuning » Audi tuning » Audi A6 tuning » 1.9 TDI (81 kW / 110 LE) referencia

Audi A6 chiptuning 1.9 TDI 110 Ps 2000 Prémium Pro Stage1


Audi A6 chiptuning a 350000 km-t futott 22 éves 110 lóerős 1.9 TDI gépen, amely Bátmonostor közeléből ugrott át motoroptimalizálás ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetben a motoroptimalizálás haszna jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.


audi a6 tuning 1-9-tdi 110

Audi A6 specifikáció

Gyártmány: Audi
Típus: A6
Kivitel: C5 – 1997 – 2004
Motor: 1.9 TDI (81 kW / 110 LE)
Teljesítmény: 110 LE
Katalógus nyomaték: 235 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 350000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC15V
Motorkód: AVG
Alvázszám: VAUZZZ4BZ1
Gyártási év: 2000
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Bátmonostor

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Audi tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Audi tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen az Audin

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 130 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 285 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég hirdet nagyobb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Audi A6 tuning a Rigotechnél

A millenniumot megélt klasszikus A6-os mit sem veszített fényéből a röpke 22 év alatt, és igazán megértem azokat a tulajdonosokat, akik típusváltás helyett inkább a jól bevált társ mellett teszik le voksukat. Persze a 110 Lovas 1.9 TDI mondhatni világbajnok motor, ha kellőképpen odafigyelnek rá, tényleg kimegy a világból, az A6 viszont nem kis autó, automata váltóval pedig kimondottan lomha. Ügyfelünk kérésére igyekeztünk olyan beállítást készíteni, mellyel részterhelésen baráti fogyasztást, padlógázon élvezhető dinamikát kapunk még 22 évig:)
László chippelés okán látogatott hozzánk, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és előzési képességén. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredeti megbízhatóságot.

Audi A6 oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-a6/

Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ez egy öreg autó, viszont jobb esetben a kor nem kizáró ok, ha chiptuninggal szeretnénk javítani a menettulajdonságait, fogyasztását.
Az A6 110 LE-s erőforrása számottevő betervezett mechanikai tartalékkal van megáldva, ennek köszönhetően a csiptuning várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben az 1.9 TDI (81 kW / 110 LE) motor kellemesen húzható.
Az 1.9 TDI motoroptimalizálás alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a szolgáltatások megtérülése, nagyon eltérő!

A kocsid 110 lovas motorjának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is gyorsan felrobbantható egy amatőr akciós beállítással vagy akármilyen Audi tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő PPro motoroptimalizálás megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha két lépcsőben kerül finomításra az Audi állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen az 1.9 TDI motoron: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának csökkenése is.

Köszönjük László pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál nem szükséges sport betétszűrőt beszerezni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Audit teszteltünk, diagoztunk, chiptuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk elég sokszor feltettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Audi #A6 #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.9 TDI 110 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!


A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X