/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 1-es sorozat tuning » 118D (90 kW / 122 LE) referencia

BMW 1-es sorozat chiptuning 2.0 D 122 Ps 2005 Prémium Pro beállítás


BMW 1-es sorozat motoroptimalizálás ezen a 280000 km-t futott 16 éves 122 lóerős 2.0 D vezérgépen, amely tulajdonosa Zomba Szentgál Szőlőhegy közeléből ugrott át hozzánk optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a motoroptimalizálás hatása jól tesztelhető, mérhető.


bmw-1-es sorozat-tuning-2-0-d-122

BMW 1-es sorozat alapadatok

Gyártmány: BMW
Típus: 1-es sorozat
Kivitel: E87 – 2004 – 2007
Motor: 118D (90 kW / 122 LE)
Katalógus teljesítmény: 122 LE
Katalógus nyomaték: 280 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 280000 km
ECU: Bosch EDC16C35
Motorkód: 204d4
Alvázszám:
Évjárat: 2005
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Zomba Szentgál Szőlőhegy

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
BMW beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 152 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 340 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hirdet magasabb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


BMW 1-es sorozat tuning Rigotech technikával

Az autó valamiért érkező állapotában elmarad az elvárt értékektől teljesítményben. Ennek megfelelően a tuningra sem úgy reagál, ahogy szeretnénk. A nyomaték hirtelen indul meg, és rögtön le is esik. Valami levegő bejutási akadályra vagy a légmennyiségmérő hibájára gyanakszunk.
A tulajdonos chippelés érdekében jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyárival azonos üzembiztonságot.

BMW 1-es sorozat tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-1-es sorozat/

200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az 1-es sorozat 122 lovas erőforrása számottevő betervezett tartalékkal rendelkezik, ezért a csippelés várható haszna nagy. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 2.0 D csiptuning megrendelésekor meg kell nézni melyik műhelyhez látogatsz, mert a tuningok minősége, megtérülése, hihetetlenül változatos!

A géped 122 lóerős erőforrásának és hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan kinyírható egy rosszul megírt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chip tuninggal vagy akármilyen BMW tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, menete

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő Prémium Pro remap kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a BMW állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro tuningunk eredménye ezen a 2.0 D motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Köszönjük Marcel pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sportlégszűrőt beszerezni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben autód maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, motoroptimalizáltunk és ezekről több alkalommal közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #1-es sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 122 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!