/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 1-es sorozat tuning » 120D (120 kW / 163 LE) referencia

BMW 1-es sorozat chiptuning 2.0 D 163 lóerő 2006 Prémium Pro csippelés


BMW 1-es sorozat csiptuning a 160000 km-t futott 16 éves 163 lóerős 2.0 D gépen, amely Pécs közeléből ugrott át hozzánk motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetekben a tuning eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.


bmw 1-es sorozat tuning 2-0-d 163

BMW 1-es sorozat specifikáció

Gyártmány: BMW
Típus: 1-es sorozat
Kivitel: E87 – 2004 – 2007
Motor: 120D (120 kW / 163 LE)
Teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 160000 km
ECU: Bosch EDC16C31, Bosch EDC16C35
Motorkód: M47
Alvázszám: WBAUG51020
Évjárat: 2006
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen érkezett: Pécs

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
BMW beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n

A Rigotech által javasolt üzembiztos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég feltüntet nagyobb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.


BMW 1-es sorozat tuning Rigotech technikával

Lehasított fenekű hármasnak tűnik az egyes BMW, nekem mégis jobban kéne. A 163 lóerős 120d minden elemében a vezetés élményére összpontosít, valódi BMW, városi körülmények közt is. A látszatra kicsi mégis az Astrákkal egy súlykategóriába eső BMW megszokható élmény, még úgy is hogy 0,3 másodperccel előbb éri el a 100-at, mint az azonos motorral szerelt hármas. Egy közepesen erős tuninggal ezen még lehet segíteni, biztonságos keretek közt +47Le és +67Nm-t sikerült hoznunk mai alanyunkon.
A tulaj optimalizálás miatt érkezett a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő érezhető növelése mellett. Ugyanakkor garantálva a gyári megbízhatóságot.

BMW 1-es sorozat chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-1-es-sorozat/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A 1-es sorozat 163 lóerős erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, így a chip tuning várható hozadéka bőséges. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a 120D (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 D chippelés alkalmával jól meg kell nézni milyen céghez látogatsz, mivel a remap-ok minősége, haszna, díja eltérő!

A géped 163 lóerős motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is kegyetlenül tönkre tehető egy rosszul megírt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chiptuninggal vagy akármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Béla elvárásainak megfelelő Prémium Pro chip tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a BMW futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A remapunk eredménye ezen a 2.0 D motoron: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható az autó étvágyának javulása is.

Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.

Turbódízel motoroknál nem kell sport légszűrő betétet betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a megbecsült autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, javítottunk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk elég sokszor bemutattuk referenciáinkat, méréseinket.

#BMW #1-es sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 163 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!