/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 3-as sorozat tuning » 320D (110 kW / 150 LE) referencia

BMW 3-as sorozat chiptuning 2.0 D 150 lóerő 2002 Prémium Pro csippelés


BMW 3-as sorozat Stage1 beállítás ezen a 280000 kilométert futott 20 éves 150 lóerős 2.0 D gépen, amely Tolna közeléből ugrott át optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a remap hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.

Alap, hogy a tuning folyamata alatt teljesítménymérést is csináltunk, így a vezetési élmény és pedálreakció javulásán felül látható, kiértékelhető a számszerűsített mérés. Megérkezésekor a specifikációhoz képest erőben 0% (0 Ps) többletet, nyomatékban 1% (4Nm) többletet regisztráltunk az aktuális 20 évet megért BMW-n. Szóval, az autó a 150 lóerő 330 NM katalógushoz viszonyítva 150 lóerőt és 334 Nm-t tudott a Prémium Pro remapunk megkezdésekor.



bmw 3-as sorozat tuning 2-0-d 150

BMW 3-as sorozat alapadatok

Gyártmány: BMW
Típus: 3-as sorozat
Kivitel: E46 – 1998 – 2005
Motor: 320D (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 330 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 280000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C31
Motorkód: N47d20
Alvázszám: WBA0000000
Év: 2002
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen érkezett: Tolna

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

noimage2

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/bmw-tuning/

Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a BMW-n

A Rigotech által preferált, biztonságos motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hirdet magasabb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért csak Te felelsz.


BMW 3-as sorozat Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája csiptuning okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás , az erő drasztikus javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az érkezővel azonos üzembiztonságot.

BMW 3-as sorozat tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 20 éves darabot!
A 3-as sorozat 150 PS erőforrása bőséges betervezett túlméretezéssel bír, emiatt a felhúzás várható hozadéka számottevő. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 2.0 D remap előtt érdemes tájékozódni melyik chippeshez mész, mert a beállítások megbízhatósága, eredménye, ára brutálisan változatos!

A kocsid 150 LE erőforrásának valamint hajtásának adottságai ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy összetákolt olcsó chippel vagy BMW tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, menete

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Prémium Pro stage1 beállítás kialakítása. A tökéletes tuning néha elsőre megvan a BMW egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll.

A BMW tuning, motoroptimalizálás eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: +18% (+27 lóerő) teljesítményemelkedés, a nyomaték +20% (+66 Nm) javulásával . A BMW-t 177 lóerő és 400 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük István bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál oktalan sport betétszűrőt alkalmazni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

BMW 3-as sorozat 2.0 D 150 LE mérési jegyzőkönyv

FONTOS! Nincs két egyforma BMW és ugyan a tulajdonosok elvárásai valamikor közel állanak egymáshoz mégis jelentős a szórás köztük. Így minden egyes munkánk teljesítménymérése változatos, csak a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, valaki fölé, megint más meg gyengébbre akarja. Egyeseknek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit tud.

bmw 3-as sorozat tuning teljesitmenymeres dyno chart

Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk az 1998 óta eltelt időben és ezekről gyakran megmutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#BMW #3-as sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 150 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!