/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 3-as sorozat tuning » 320D (110 kW / 150 LE) referencia

BMW 3-as sorozat chiptuning 2.0 D 150 Ps 2002 Prémium Pro beállítás


BMW 3-as sorozat Stage1 beállítás ezen a 340231 km-t futott 20 éves 150 lovas 2.0 D-n, amely Tamási mellől ugrott át hozzánk chippelés érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetekben a chippelés hatása jól tesztelhető, mérhető.


bmw 3-as sorozat tuning 2-0-d 150

BMW 3-as sorozat specifikáció

Gyártmány: BMW
Típus: 3-as sorozat
Kivitel: E46 – 1998 – 2005
Motor: 320D (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 330 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 340231 km
ECU: Bosch EDC16C31
Motorkód: M47D20
Alvázszám:
Gyártási év: 2002
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Tamási

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Kezdj itt:
BMW tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró tuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl hegyesebb értékeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő mechanikai károkért csak Te felelsz.


BMW 3-as sorozat tuning a Rigotechnél

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott. A hangolást követően a BMW-je karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
A tulajdonos tuning okán jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a rugalmasság jól érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva az elvárt megbízhatóságot.

BMW 3-as sorozat oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/

Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ez egy öreg autó, viszont jobb esetben a kor nem kizáró ok, ha chiptuninggal szeretnénk javítani a menettulajdonságait, fogyasztását.
A 3-as sorozat 150 lóerős motorja számottevő betervezett túlméretezéssel bír, ennek köszönhetően a felhúzás várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Esetünkben a 320D (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 D motoroptimalizálás alkalmával meg kell nézni milyen céghez fordulsz, mert a hangolások megbízhatósága, megtérülése, brutálisan eltérő!

A kocsid 150 lovas erőforrásának valamint hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan kinyírható egy amatőr tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy BMW tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech stage1 beállítás eredménye, lépései

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro remap megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro tuningunk eredménye ezen a 2.0 D motoron: és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint várható a fogyasztás csökkenése is.

Nagyra értékeljük Norbert pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel motoroknál nem szükséges sport légszűrő betétet betenni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

Nálunk a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#BMW #3-as sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 150 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!