/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 3-as sorozat tuning » 320D (120 kW / 163 LE) referencia

BMW 3-as sorozat chiptuning 2.0 D 163 lóerő 2006 Prémium Pro csiptuning


BMW 3-as sorozat motoroptimalizálás ezen a 320000 km-t futott 15 éves 163 LE-s 2.0 D vezérgépen, amely tulajdonosa Mohács térségéből érkezett hozzánk motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben a csippelés eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


bmw-3-as sorozat-tuning-2-0-d-163

BMW 3-as sorozat adatai

Gyártmány: BMW
Típus: 3-as sorozat
Kivitel: E90/E91 – 2005 – 2010
Motor: 320D (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 320000 km
ECU: Bosch EDC16C31, Bosch EDC16C35, Bosch EDC17, Bosch EDC17C41
Motorkód: 204D4
Alvázszám: WBAVU310
Évjárat: 2006
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Mohács

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning érdekel? Kezdj itt:
BMW tuning

Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos növekmény ezen a BMW-n

A Rigotech által preferált durvább igénybevételnél is időtálló motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl nagyobb adatokat, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


BMW 3-as sorozat tuning a Rigotech műhelyében

A tulajdonos chiptuning okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és előzési képességén. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal biztosítva az eredetivel azonos üzembiztonságot.

BMW 3-as sorozat tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as sorozat/

Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. 15 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A 3-as sorozat 163 lóerős motorja és hajtáslánca jelentős betervezett tartalékkal bír, a csippelés várható haszna bőséges. A motor szuper eredménnyel chippelhető, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 2.0 D remap alkalmával jól meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a tuningboxok megbízhatósága, haszna, ára igen változatos!

A géped 163 LE erőforrásának és váltójának tartalékai ellenére is kegyetlenül túlhúzható egy igénytelenül kivitelezett akciós chippel vagy bármilyen BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi PPro optimalizálás kivitelezése. A tökéletes beállítás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a BMW futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de mérhető a fogyasztás csökkenése is.

Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Nálunk a szeretett kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , ütős garanciáink szavatolják. Számos ehhez hasonló BMW-t vizsgáltunk, javítottunk, optimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk többször megmutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#BMW #3-as sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 163 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!