Chiptuning » BMW tuning » BMW 320D tuning » 2.0D 150 LE referencia
BMW 320D 2.0 D 150 Ps 2004 Prémium Pro csippelés
BMW 320D chiptuning a 280000 km-t futott 17 éves 150 LE-s 2.0 D vezérgépen, ami Kecskemét közeléből érkezett hozzánk csippelés kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csiptuning eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető. Alap, hogy a tuning alatt lemértük, ezért az erő, a nyomaték és pedálreakció javulásán felül kézzelfogható, kiértékelhető a kinyomtatott mérés. Megérkezésekor a gyári specifikációhoz viszonyítva teljesítményben 7% (-11 Ps) elmaradást, nyomatékban 4% (-14Nm) elmaradást rögzítettünk a mai 17 éves BMW-n. Tehát, az autó a 150 Ps 330 NM gyári adathoz viszonyítva 139 lovat és 316 Nm-t tudott a Prémium Pro remapunk előtt.
- BMW 320D 2.0 D 150 LE mérési eredmények
- BMW 320D szakcikkeink
- További BMW 320D méréseink
- BMW 320D 2.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 320D fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

BMW 320D adatai
Gyártmány: BMW Típus: 320D Kivitel: E46 – 1998 – 2005 Motor: 2.0D 150 LE Teljesítmény: 150 LE Katalógus nyomaték: 330 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 280000 km Motorvezérlő: Bosch EDC16C31 Motorkód: 204D4 Alvázszám: WBABV510 Gyártási év: 2004 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innen jött: Kecskemét Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott, még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely ajánl magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 320D Tuning a Rigotech műhelyében
Márk csiptuning okán jött hozzánk, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és előzési képességén. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő meggyőző javulása mellett. Egyúttal garantálva a gyár által is szavatolt üzembiztonságot.
BMW 320D chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/ Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A 320D 150 Cv-s motorja számottevő betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a remap várható eredménye számottevő. A motor szuper eredménnyel húzható, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben a 2.0D 150 LE motor kellemesen húzható.
A 2.0 D chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen chippeshez fordulsz, mivel a szolgáltatások haszna, hihetetlenül eltérő! Az autód 150 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is azonnal tönkre tehető egy összecsapott akciós szolgáltatással vagy akármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, lépései
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő egyedi Rigotech PPro chip tuning megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha elsőre megvan a BMW egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. A BMW tuning, csiptuning eredménye ezen a 2.0 D motoron: +32% (+45 Ps) teljesítményemelkedés, a forgatónyomaték +26% (+81 Nm) fokozódásával együtt. Az autót végül 184 Ps és 397 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Turbódízel esetében nem kell sport betétszűrőt betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
BMW 320D 2.0 D 150 LE eredménye mérőpadon
FONTOS! Ritka, hogy két BMW teljesen egyforma és bár a tulajdonosok elvárásai valamikor egyezést mutatnak ennek ellenére elég nagy a differencia köztük. Így minden egyes tuningunk teljesítménymérése eltér, egyedül az adott műszaki állapotot és kérést mutatja! Hozzá jön, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, valaki erősebbre, más alá kéri. Egyeseknek központi kérdés a jó fogyasztás, másnak nem. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit tud.
Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , egyedülálló garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #320D #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 D 150 LE mérések
BMW 2.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D 150 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!