/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 320D tuning » 2.0D 150 LE referencia

BMW 320D 2.0 D 150 Ps 2004 Prémium Pro csippelés


BMW 320D chiptuning a 280000 km-t futott 17 éves 150 LE-s 2.0 D vezérgépen, ami Kecskemét közeléből érkezett hozzánk csippelés kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csiptuning eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető. Alap, hogy a tuning alatt lemértük, ezért az erő, a nyomaték és pedálreakció javulásán felül kézzelfogható, kiértékelhető a kinyomtatott mérés. Megérkezésekor a gyári specifikációhoz viszonyítva teljesítményben 7% (-11 Ps) elmaradást, nyomatékban 4% (-14Nm) elmaradást rögzítettünk a mai 17 éves BMW-n. Tehát, az autó a 150 Ps 330 NM gyári adathoz viszonyítva 139 lovat és 316 Nm-t tudott a Prémium Pro remapunk előtt.


bmw-3-as-sorozat-tuning-320d-150

BMW 320D adatai

Gyártmány: BMW Típus: 320D Kivitel: E46 – 1998 – 2005 Motor: 2.0D 150 LE Teljesítmény: 150 LE Katalógus nyomaték: 330 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 280000 km Motorvezérlő: Bosch EDC16C31 Motorkód: 204D4 Alvázszám: WBABV510 Gyártási év: 2004 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innen jött: Kecskemét Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

bmw-3-as-sorozat-tuning-chiptuning-320d-150 Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt: BMW tuning

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a BMW-n

Az általunk ajánlott, még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely ajánl magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért Te felelsz.

BMW 320D Tuning a Rigotech műhelyében

Márk csiptuning okán jött hozzánk, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és előzési képességén. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő meggyőző javulása mellett. Egyúttal garantálva a gyár által is szavatolt üzembiztonságot.
BMW 320D chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/ Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A 320D 150 Cv-s motorja számottevő betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a remap várható eredménye számottevő. A motor szuper eredménnyel húzható, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben a 2.0D 150 LE motor kellemesen húzható.
A 2.0 D chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen chippeshez fordulsz, mivel a szolgáltatások haszna, hihetetlenül eltérő! Az autód 150 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is azonnal tönkre tehető egy összecsapott akciós szolgáltatással vagy akármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, lépései

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő egyedi Rigotech PPro chip tuning megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha elsőre megvan a BMW egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. A BMW tuning, csiptuning eredménye ezen a 2.0 D motoron: +32% (+45 Ps) teljesítményemelkedés, a forgatónyomaték +26% (+81 Nm) fokozódásával együtt. Az autót végül 184 Ps és 397 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Turbódízel esetében nem kell sport betétszűrőt betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

BMW 320D 2.0 D 150 LE eredménye mérőpadon

FONTOS! Ritka, hogy két BMW teljesen egyforma és bár a tulajdonosok elvárásai valamikor egyezést mutatnak ennek ellenére elég nagy a differencia köztük. Így minden egyes tuningunk teljesítménymérése eltér, egyedül az adott műszaki állapotot és kérést mutatja! Hozzá jön, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, valaki erősebbre, más alá kéri. Egyeseknek központi kérdés a fogyasztás, másnak nem. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit tud.
bmw-3-as-sorozat-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , egyedülálló garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #320D #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 150 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!