Chiptuning » BMW tuning » BMW 320D tuning » 2.0D 163 LE referencia
BMW 320D 2.0 D 163 Ps 2007 Prémium Pro Stage1
BMW 320D tuning ezen a 320000 kilométert futott 14 éves 163 lóerős 2.0 D gépen, amely Kecskéd közeléből ugrott át csiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a csiptuning haszna könnyen mérhető.
- BMW 320D szakcikkeink
- További BMW 320D méréseink
- BMW 320D 2.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 320D fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

BMW 320D specifikáció
Gyártmány: BMW Típus: 320D Kivitel: E90/E91 – 2005 – 2010 Motor: 2.0D 163 LE Teljesítmény: 163 LE Forgatónyomaték: 350 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 320000 km Motorvezérlő: Bosch EDC16C31, Bosch EDC16C35, Bosch EDC17, Bosch EDC17C41 Motorkód: 204D4 Alvázszám: WBAVU310 Gyártási év: 2007 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Ahonnan jött: Kecskéd Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuning érdekel? Akkor kezdd itt: BMW tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: 183 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos hangoztat magasabb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 320D tuning a Rigotech műhelyében
László chip tuning érdekében látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója a vezetési élményen és pedálreakcióján. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése, a nyomaték meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredeti megbízhatóságot.
BMW 320D lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/ Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. 14 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták. A 320D 163 Cv-s erőforrása számottevő betervezett mechanikai tartalékkal van megáldva, ennek köszönhetően a tuning várható haszna bőséges. A motor biztonságosan húzható, az élettartam kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.0D 163 LE motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 D motoroptimalizálás előtt tájékozódni kell melyik chippeshez mész, mert a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, ára nagyon változatos! A géped 163 LE motorjának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is brutálisan leamortizálható egy rosszul megírt akciós chiptuninggal vagy BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő Rigotech PPro stage1 beállítás kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a BMW állapotának és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot. A chip tuningunk eredménye ezen a 2.0 D motoron: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is. Köszönjük László pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel motoroknál felesleges sport betétszűrőt beszerezni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , egyedülálló garanciáink biztosítják. Sok hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #320D #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 D 163 LE mérések
BMW 2.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D 163 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!