Chiptuning » BMW tuning » BMW 5-ös sorozat tuning » 520D (120 kW / 163 LE) referencia
BMW 5-ös sorozat chiptuning 2.0 D 163 lóerő 2005 Prémium Pro hangolás
BMW 5-ös sorozat Stage1 beállítás ezen a 316450 kilométert futott 17 éves 163 LE-s 2.0 D gépen, ami Dunaújváros közeléből érkezett csiptuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás hatása jól tesztelhető, mérhető.
- BMW 5-ös sorozat szakcikkeink
- További BMW 5-ös sorozat méréseink
- BMW 5-ös sorozat 2.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 5-ös sorozat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW 5-ös sorozat specifikáció
Gyártmány: BMW
Típus: 5-ös sorozat
Kivitel: E60/61 – 2003 – 2010
Motor: 520D (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 316450 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17
Motorkód: M47D20
Alvázszám:
Év: 2005
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Dunaújváros
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
BMW beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n
A Rigotech által javasolt még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chip paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég kiír magasabb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért egyedül Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 5-ös sorozat tuning Rigotech technikával
Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott. A hangolást követően a BMW-je karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
Ügyfelünk csippelés érdekében jött hozzánk, hogy javítsunk autója dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés , a nyomaték meggyőző növelése mellett. Mégis garantálva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.
BMW 5-ös sorozat oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-os-sorozat/
Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az 5-ös sorozat 163 Cv-s motorja számottevő betervezett tartalékkal bír, így a chip tuning várható haszna számottevő. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 520D (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 D motoroptimalizálás előtt érdemes tájékozódni melyik chippeshez fordulsz, mert a hangolások haszna, költsége brutálisan változatos!
Az autód 163 lóerős motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is gyorsan felrobbantható egy amatőr tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett csiptuninggal vagy akármilyen BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech stage1 beállítás eredménye, menete
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte János elvárásainak megfelelő egyedi PPro csiptuning megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha elsőre megvan a BMW futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A tuningunk eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható a fogyasztás érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük János pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel autóknál felesleges sport betétszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos hasonló BMW-t diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször feltettük eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #5-ös sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 D 163 LE mérések
BMW 2.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D 163 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!