Chiptuning » BMW tuning » BMW 5-ös sorozat tuning » 520D (120 kW / 163 LE) referencia
BMW 5-ös sorozat chiptuning 2.0 D 163 LE 2006 Prémium Pro finomhangolás
BMW 5-ös sorozat chip tuning a 320000 kilométert futott 16 éves 163 LE-s 2.0 D szekéren, amely Hőgyész mellől jött optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a felhúzás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- BMW 5-ös sorozat szakcikkeink
- További BMW 5-ös sorozat méréseink
- BMW 5-ös sorozat 2.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 5-ös sorozat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW 5-ös sorozat alapadatok
Gyártmány: BMW
Típus: 5-ös sorozat
Kivitel: E60/61 – 2003 – 2010
Motor: 520D (120 kW / 163 LE)
Teljesítmény: 163 LE
Katalógus nyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 320000 km
ECU: Bosch EDC17
Motorkód: 846
Alvázszám: WBANC31020
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Hőgyész
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
BMW tuning
Tuning katalógusunkban biztonságos emelés ezen a BMW-n
A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég feltüntet nagyobb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 5-ös sorozat tuning a Rigotech műhelyében
Sokan mondták már, hogy az 5-ös sorozat az 530D-nél kezdődik, ezért a típusért új korában azonban közel 3 millió forinttal kellett többet fizetni. Ha le tudunk mondani a 6 henger duruzsolásáról, a +58Le-ért és 150Nm-ért már korántsem biztos hogy megéri ekkora árat fizetni, főleg hogy Prémium Pro chiptuningunkkal könnyedén lefaraghatunk 31 Le-t és 60Nm-t az elmaradásból. Végsebesség tekintetében így is csak 19 km/h-val marad le a nagytestvértől, viszont jelentősen könnyebb, mozgékonyabb és takarékosabb is.
István csiptuning okán látogatott a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó dinamikáján és nyomatékán. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése, az erő meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva a gyári élettartamot.
BMW 5-ös sorozat tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-os-sorozat/
Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az 5-ös sorozat 163 LE-s erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai tartalékkal rendelkezik, a remap várható hozadéka számottevő. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a 520D (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 D optimalizálás alkalmával jól meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a tuningok megbízhatósága, eredménye, költsége brutálisan változatos!
A géped 163 lóerős erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy útszéli olcsó chip tuninggal vagy BMW tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, menete
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte István elvárásainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a BMW állapotának és speciális kérések lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető javulása is.
Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink garantálják. Sok hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#BMW #5-ös sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 D 163 LE mérések
BMW 2.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D 163 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!