Chiptuning » BMW tuning » BMW 5-ös sorozat tuning » 530D (135 kW / 184 LE) referencia
BMW 5-ös sorozat chiptuning 3.0 D 184 Ps 1999 Prémium Pro Stage1
BMW 5-ös sorozat csiptuning a 320000 kilométert futott 23 éves 184 LE-s 3.0 D vezérgépen, amely Hódmezővásárhely közeléből érkezett chippelés ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a stage1 beállítás hatása könnyen mérhető.
- BMW 5-ös sorozat szakcikkeink
- További BMW 5-ös sorozat méréseink
- BMW 5-ös sorozat 3.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 5-ös sorozat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW 5-ös sorozat specifikáció
Gyártmány: BMW
Típus: 5-ös sorozat
Kivitel: E39 – 1995 – 2003
Motor: 530D (135 kW / 184 LE)
Katalógus teljesítmény: 184 LE
Forgatónyomaték: 390 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 320000 km
ECU: Bosch DDE4.0
Motorkód: 211892
Alvázszám: WBADL71020
Év: 1999
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Hódmezővásárhely
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
BMW tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 209 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 440 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hirdet nagyobb értékeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért egyedül Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 5-ös sorozat tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája chippelés okán jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Kérése egyúttal kedvezőbb fogyasztás , a rugalmasság meggyőző javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárt élettartamot.
BMW 5-ös sorozat kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-os-sorozat/
Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ez egy öreg autó, viszont jobb esetben a kor nem kizáró ok, ha chiptuninggal szeretnénk javítani a menettulajdonságait, fogyasztását.
Az 5-ös sorozat 184 LE-s erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a csiptuning várható eredménye számottevő. A motor szuper eredménnyel erősíthető, az elvárt futásteljesítmény kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 530D (135 kW / 184 LE) motor kellemesen húzható.
A 3.0 D chippelés alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez látogatsz, mert a remap-ok haszna, díja nagyon eltérő!
A kocsid 184 LE motorjának valamint váltójának tartalékai ellenére is azonnal felrobbantható egy akciós remappal vagy BMW tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata
A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Márk elvárásainak megfelelő PPro motoroptimalizálás kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A Prémium Pro tuningunk eredménye ezen a 3.0 D motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel autóknál nem kell sport légszűrő betétet alkalmazni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
Nálunk a megbecsült autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai technikáink , ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos ehhez hasonló BMW-t vizsgáltunk, diagoztunk, tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #5-ös sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 3.0 D 184 LE mérések
BMW 3.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 3.0 D 184 LE mérések
Bmw - Mini csoport 3.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!