Chiptuning » BMW tuning » BMW 5-ös sorozat tuning » 530D (170 kW / 231 LE) referencia
BMW 5-ös sorozat chiptuning 3.0 D 231 Ps 2007 Prémium Pro Stage1
BMW 5-ös sorozat Stage1 beállítás ezen a 240000 km-t futott 14 éves 231 lovas 3.0 D szekéren, amely Sásd közeléből jött optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt kivitelnél a motoroptimalizálás hatása jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- BMW 5-ös sorozat szakcikkeink
- További BMW 5-ös sorozat méréseink
- BMW 5-ös sorozat 3.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 5-ös sorozat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW 5-ös sorozat specifikáció
Gyártmány: BMW
Típus: 5-ös sorozat
Kivitel: E60/61 – 2003 – 2010
Motor: 530D (170 kW / 231 LE)
Katalógus teljesítmény: 231 LE
Forgatónyomaték: 500 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16CP35
Motorkód: 306d3243
Alvázszám: WBANM710
Év: 2007
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Sásd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
BMW tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a BMW-n
A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 251 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 570 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely hirdet magasabb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért egyedül Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 5-ös sorozat tuning a Rigotechnél
még a régi fajta automata válltóval szerelt, amit nem tudunk mérni. Korábban volt rajta tuning, így vásárolták, ám az egyik szerviz alkalmával egy másik programot tettek rá, ami tuning ügyileg gyári, csak EGR DPF off tartalmat kapott. Erre készítettünk egy erős, jól érezhető beállítást
András remap érdekében látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó a vezetési élményen és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a rugalmasság érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredeti élettartamot.
BMW 5-ös sorozat kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-ös sorozat/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 14 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az 5-ös sorozat 231 PS erőforrása bőséges betervezett túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a motoroptimalizálás várható eredménye jelentős. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 530D (170 kW / 231 LE) motor kellemesen húzható.
A 3.0 D chiptuning előtt meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mert a szolgáltatások megbízhatósága, megtérülése, hihetetlenül eltérő!
Szeretett autód 231 lóerős erőforrásának valamint hajtásának adottságai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy rosszul megírt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett szolgáltatással vagy BMW tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, lépései
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro remap kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a BMW egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen a 3.0 D motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható az autó étvágyának érezhető mérséklődése is.
Köszönjük András pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem szükséges sport betétszűrőt használni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló BMW-t diagoztunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #5-ös sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 3.0 D 231 LE mérések
BMW 3.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 3.0 D 231 LE mérések
Bmw - Mini csoport 3.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!