/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 7-es sorozat tuning » 730D (170 kW / 231 LE) referencia

BMW 7-es sorozat chiptuning 3.0 D 231 Ps 2007 Prémium Pro csiptuning


BMW 7-es sorozat Stage1 beállítás ezen a 240000 kilométert futott 15 éves 231 lóerős 3.0 D BMW-n, ami Szigetszentmiklós térségéből érkezett motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt kivitelnél a chip tuning eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.


bmw 7-es sorozat tuning 3-0-d 231

BMW 7-es sorozat specifikáció

Gyártmány: BMW
Típus: 7-es sorozat
Kivitel: E65 – 2002 – 2008
Motor: 730D (170 kW / 231 LE)
Katalógus teljesítmény: 231 LE
Forgatónyomaték: 520 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16CP35
Motorkód: M57
Alvázszám:
Gyártási év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Szigetszentmiklós

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Kezdj itt:
BMW tuning

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a BMW-n

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 251 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 580 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hangoztat nagyobb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


BMW 7-es sorozat tuning Rigotech technikával

A 6 sebességes automata Zetef váltót sajnos nem tudjuk mérni, erre most nem is volt szükség, mert az autó tulajdonosa amúgy sem szereti hajtani a BMW-t. Alsó fordulatszám tartományban gyengének, tompának érezte a gyári beállítást, érzéketlen gázpedálra panaszkodott. Első beállításunk tesztelésekor körvonalazódott a tényleges szándék, így 2.-ra sikerült az ügyfél elképzelésének megfelelő beállítást készítenünk, mellyel már elégedetten távozhatott
A tulaj optimalizálás érdekében látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a nyomaték jól érezhető fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal biztosítva a gyárival azonos üzembiztonságot.

BMW 7-es sorozat chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-7-es-sorozat/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A 7-es sorozat 231 LE-s motorja számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, tehát a chippelés várható eredménye számottevő. A motor kiváló eredménnyel erősíthető, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben a 730D (170 kW / 231 LE) motor kellemesen húzható.
A 3.0 D chiptuning előtt tájékozódni kell melyik chippeshez fordulsz, mert a szolgáltatások megbízhatósága, eredménye, költsége hihetetlenül változatos!

Az autód 231 LE erőforrásának és hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy túlhúzott olcsó beállítással vagy BMW tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, menete

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro csippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a BMW állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen a 3.0 D motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának mérséklődése is.

Köszönjük Béla pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt használni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Sok hasonló BMW-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban több alkalommal közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #7-es sorozat #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 3.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!