/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW X1 tuning » 2.0D (130 kW / 177 LE) referencia

BMW X1 chiptuning 2.0 D 177 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás


BMW X1 csippelés a 180000 km-t futott 11 éves 177 lovas 2.0 D szekéren, ami Tolna, Mözs térségéből érkezett optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a stage1 beállítás eredménye jól tesztelhető, mérhető.


bmw-x1-tuning-2-0-d-177

BMW X1 adatai

Gyártmány: BMW
Típus: X1
Kivitel: E84 – 2009 – 2012
Motor: 2.0D (130 kW / 177 LE)
Katalógus teljesítmény: 177 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17
Motorkód: N47D20C
Alvázszám: WBAVP310
Év: 2010
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Tolna, Mözs

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
BMW tuning

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n

Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 197 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos kiír magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért Te tartod a hátad.


BMW X1 tuning Rigotech technikával

Ügyfelünk BMW-je gyári állapotban is igen jól szedi a lábát. Ezért extra óvintézkedéeseket hajtottunk végre, hogy megbizonyosodjunk afelüöl, valóban minden gyári-e. A beállítással nagyon elégedettek vagyunk, Ügyfelünk a másodikautóját (BMW-t) hozott ma hozzánk, de hozza a következőt is Chiptuningra.
Attila csippelés okán látogatott a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás , az erő meggyőző növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárható üzembiztonságot.

BMW X1 chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-x1/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Az X1 177 Cv-s motorja és hajtáslánca bőséges betervezett túlméretezéssel rendelkezik, tehát az optimalizálás várható hozadéka jelentős. A motor biztonságosan chippelhető, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 2.0 D csiptuning megrendelésekor érdemes tájékozódni kihez mész, mert a tuningboxok haszna, ára hihetetlenül változatos!

A kocsid 177 LE motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is azonnal leamortizálható egy rosszul megírt akciós chippel vagy akármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro csiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 D motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának mérséklődése is.

Köszönjük Attila pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál felesleges sport légszűrő betétet használni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai technikáink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló BMW-t vizsgáltunk, mértünk, chip tuningoltunk és róluk több alkalommal megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #X1 #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 177 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!


A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X