Chiptuning » BMW tuning » BMW X1 tuning » 2.0D (130 kW / 177 LE) referencia
BMW X1 chiptuning 2.0 D 177 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás
BMW X1 csippelés a 180000 km-t futott 11 éves 177 lovas 2.0 D szekéren, ami Tolna, Mözs térségéből érkezett optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a stage1 beállítás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- BMW X1 szakcikkeink
- További BMW X1 méréseink
- BMW X1 2.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW X1 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW X1 adatai
Gyártmány: BMW
Típus: X1
Kivitel: E84 – 2009 – 2012
Motor: 2.0D (130 kW / 177 LE)
Katalógus teljesítmény: 177 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17
Motorkód: N47D20C
Alvázszám: WBAVP310
Év: 2010
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Tolna, Mözs
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
BMW tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 197 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos kiír magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW X1 tuning Rigotech technikával
Ügyfelünk BMW-je gyári állapotban is igen jól szedi a lábát. Ezért extra óvintézkedéeseket hajtottunk végre, hogy megbizonyosodjunk afelüöl, valóban minden gyári-e. A beállítással nagyon elégedettek vagyunk, Ügyfelünk a másodikautóját (BMW-t) hozott ma hozzánk, de hozza a következőt is Chiptuningra.
Attila csippelés okán látogatott a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás , az erő meggyőző növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárható üzembiztonságot.
BMW X1 chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-x1/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Az X1 177 Cv-s motorja és hajtáslánca bőséges betervezett túlméretezéssel rendelkezik, tehát az optimalizálás várható hozadéka jelentős. A motor biztonságosan chippelhető, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 D csiptuning megrendelésekor érdemes tájékozódni kihez mész, mert a tuningboxok haszna, ára hihetetlenül változatos!
A kocsid 177 LE motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is azonnal leamortizálható egy rosszul megírt akciós chippel vagy akármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro csiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 D motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának mérséklődése is.
Köszönjük Attila pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel autóknál felesleges sport légszűrő betétet használni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai technikáink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló BMW-t vizsgáltunk, mértünk, chip tuningoltunk és róluk több alkalommal megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #X1 #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 D 177 LE mérések
BMW 2.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D 177 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!