/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW X5 tuning » 3.0D 313 LE referencia

BMW X5 chiptuning 3.0 D 313 Ps 2014 Prémium Pro csippelés


BMW X5 tuning ezen a 200000 kilométert futott 7 éves 313 lovas 3.0 D szekéren, amely Kiskőrös térségéből jött hozzánk optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetekben a chip tuning hatása jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.Még jó, hogy a tuning előtt és után dyno teszteket is csináltunk, ezért a nyomaték és fogyasztás javulása mellett látható, kiértékelhető a megjelenített eredmény. Megérkezésekor a katalógushoz képest erőben 1% (4 lóerő) többletet, forgatónyomatékban 1% (5Nm) többletet regisztráltunk az aktuális 7 éves BMW-n. Tehát, 313 Ps 630 NM katalógusadathoz viszonyítva 317 LE-t és 635 Nm-t tudott felmutatni a Prémium Pro tuningunk előtt.


bmw-x5-tuning-3-0-d-313

BMW X5 alapadatok

Gyártmány: BMWTípus: X5Kivitel: F15 – 2013 – 2018Motor: 3.0D 313 LETeljesítmény: 313 LEForgatónyomaték: 630 NmVáltó: AutomataFutásteljesítmény: 200000 kmECU: Bosch EDC17CP49, ZF 8HP75ZMotorkód: N57D30BAlvázszám: WBAKS610Évjárat: 2014Üzemanyag: DízelKonfiguráció: TurbódízelInnen jött: KiskőrösEmisszió, környezetvédelmi rendszerekEGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

noimage2Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)https://rigotech.hu/chiptuning-info/Más BMW tuningra van szükséged? Kezdj itt:BMW tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a BMW-n

Az általunk javasolt, biztonságos chiptuning paraméterei:Prémium Pro teljesítmény: 333 LEPrémium Pro forgatónyomaték: 690 NMEl lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég reklámoz hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.

BMW X5 Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája tuning miatt jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés , a rugalmasság meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyár által is szavatolt élettartamot.
BMW X5 oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-x5/Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.Az X5 313 lovas erőforrása számottevő betervezett mechanikai tartalékkal van megáldva, emiatt a felhúzás várható eredménye bőséges. A motor szuper eredménnyel húzható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 3.0 D chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni milyen céghez látogatsz, mivel a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, hihetetlenül eltérő!A géped 313 lovas motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is gyorsan kinyírható egy rossz tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett beállítással vagy BMW tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, lépései

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az ügyfekünk szempontjainak megfelelő egyedi PPro csippelés kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy elsőre megvan a BMW egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.A BMW tuning, csiptuning eredménye ezen a 3.0 D erőforráson: +14% (+45 Ps) teljesítményemelkedés, a nyomaték +14% (+87 Nm) fokozódásával együtt. Az autót közös tesztkör után 362 LE és 722 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Károly bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.Turbódízel esetében nem szükséges sportlégszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

BMW X5 3.0 D 313 LE dyno teszt

Ritka, hogy két BMW teljesen egyforma és habár az ügyfélkérések néha közel állanak egymáshoz ennek ellenére jelentős az eltérés köztük. Emiatt minden egyes referenciánk mérési eredménye eltérő, csak az adott műszaki állapotot és kérést mutatja! Hozzá jön, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki durvábbra, megint valaki meg óvatosabbra számít. Egyeseknek fontos a csökkenő fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit mutat.
bmw-x5-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok hasonló BMW-t vizsgáltunk, diagoztunk, chip tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről többször már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#BMW #X5 #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 3.0 D 313 LE mérések


Bmw - Mini csoport 3.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!