Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Bravo tuning » 1.4 T-Jet (88 kW / 120 LE) referencia
Fiat Bravo chiptuning 1.4 T-Jet 120 LE 2012 Prémium Pro csippelés
Fiat Bravo Stage1 beállítás a 100000 kilométert futott 10 éves 120 LE-s 1.4 T-Jet szekéren, amely Kiskunhalas közeléből érkezett csippelés kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a felhúzás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Fiat Bravo szakcikkeink
- További Fiat Bravo méréseink
- Fiat Bravo 1.4 T-Jet tuning autóink, sztorik
- Fiat Bravo fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Fiat Bravo adatai
Gyártmány: Fiat
Típus: Bravo
Kivitel: 2007 ->
Motor: 1.4 T-Jet (88 kW / 120 LE)
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Katalógus nyomaték: 206 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 100000 km
Motorvezérlő: Bosch ME7.9.10
Motorkód: 194A40
Alvázszám: ZFA1980000
Évjárat: 2012
Üzemanyag: Petrol
Kialakítás: Turbó-benzin
Ahonnan érkezett: Kiskunhalas
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fiatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Fiat tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Fiat tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Fiaton
A Rigotech által ajánlott üzembiztos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 140 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 236 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég ajánl magasabb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Fiat Bravo tuning a Rigotechnél
A turbóbenzinesek között is megbízhatóbbnak mondható 1.4 T-Jet Bravó gyengébbik 120Le-s változatánál a szoftveres variáláson túl, a turbófeltöltő is eltér 150Le-s testvérétől. A légköri nyomáshoz viszonyított 1.3 Bar töltőnyomást a kisebb gyárilag maximum 1.0 Bar nyomáson dolgozó turbóval már nem lehet elérni! Jelen esetben a cél némi dinamizmus mellett a fogyasztás szinten tartása volt, így egy lájtosabb Ppro készült ügyfelünk számára!
A tulajdonos chippelés okán érkezett hozzánk, hogy javítsunk autója erején és nyomatékán. Vágya emellett fogyasztás csökkenés , a rugalmasság érezhető növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal garantálva az elvárt üzembiztonságot.
Fiat Bravo chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/fiat-bravo/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Bravo 120 lovas erőforrása és hajtáslánca jelentős betervezett tartalékkal rendelkezik, tehát a felhúzás várható haszna bőséges. A motor jól érezhetően chiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbóbenzinesek hatékonyan, látványosan és biztonságosan húzhatók.
Az 1.4 T-Jet motoroptimalizálás alkalmával tájékozódni kell melyik műhelyhez mész, mert a tuningboxok megbízhatósága, eredménye, ára nagyon változatos!
A géped 120 Ps motorjának valamint váltójának adottságai ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy benzinkúton feltöltött tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chippel vagy bármilyen Fiat tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata
A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Károly elvárásainak megfelelő Prémium Pro tuning kialakítása. A tökéletes beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Fiat futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Prémium Pro chip tuningunk eredménye ezen az 1.4 T-Jet erőforráson: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának érezhető javulása is.
Köszönjük Károly pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbó-benzin motoroknál nem szükséges sport betétszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai eljárásaink , egyedülálló garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Fiatot mértünk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban elég sokszor publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Fiat #Bravo #tuning #T-Jet #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Fiat 1.4 T-Jet más teljesítményosztály mérések
Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.4 T-Jet 120 LE mérések
Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.4 T-Jet egyéb mérések
Kapcsolódó Fiat tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!