Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Bravo tuning » 1.6 M-JTD (88 kW / 120 LE) referencia
Fiat Bravo chiptuning 1.6 M-JTD 120 Ps 2012 Prémium Pro finomhangolás
Fiat Bravo chip tuning a 120000 kilométert futott 9 éves 120 lóerős 1.6 M-JTD gépen, amely Szekszárd mellől érkezett hozzánk motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Robotizált váltóval szerelt esetben a tuning eredménye nem mindig mérhető, mert a váltó sokszor „önálló életet él”.
- Fiat Bravo szakcikkeink
- További Fiat Bravo méréseink
- Fiat Bravo 1.6 M-JTD tuning autóink, sztorik
- Fiat Bravo fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Fiat Bravo adatai
Gyártmány: Fiat
Típus: Bravo
Kivitel: 2007 ->
Motor: 1.6 M-JTD (88 kW / 120 LE)
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Forgatónyomaték: 300 Nm
Váltó: Robotizált
Futásteljesítmény: 120000 km
ECU: Bosch EDC16C39
Motorkód: 198A2000
Alvázszám: ZFA19800
Év: 2012
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan jött: Szekszárd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fiatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Fiat tuning kell? Kezdj itt:
Fiat tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Fiaton
Az általunk ajánlott biztonságos motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 140 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 340 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég reklámoz magasabb adatokat, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Fiat Bravo tuning a Rigotechnél
Ezt a Fiatot egy robotizált sebességválltóval szerelték, amit padon nem tudunk mérni. Ellenben a kerékre szerelhető teljesítménymérő kifogástalan eredményt ad. A gázpedál reakció sokat javult, nyomatékosabban megy, de a tulzott gázpedál reakció miatt még nem kapcsolgat össze-vissza.
Az autó gazdája stage1 beállítás okán jött hozzánk, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az érkezővel azonos üzembiztonságot.
Fiat Bravo chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/fiat-bravo/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Bravo 120 PS motorja és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, tehát a stage1 beállítás várható haszna bőséges. A motor tökéletes eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek az 1.6 M-JTD (88 kW / 120 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
Az 1.6 M-JTD chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez mész, mert a szolgáltatások minősége, megtérülése, ára nagyon változatos!
A géped 120 LE erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan túlhúzható egy összecsapott olcsó beállítással vagy akármilyen Fiat tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő Rigotech PPro chippelés kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Fiat futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A chip tuningunk eredménye ezen az 1.6 M-JTD erőforráson: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető javulása is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel motoroknál nem szükséges sport betétszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a szeretett autód maximális biztonságban van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok ehhez hasonló Fiatot vizsgáltunk, diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Fiat #Bravo #tuning #M-JTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Fiat 1.6 M-JTD 120 LE mérések
Fiat 1.6 M-JTD más teljesítményosztály mérések
Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.6 M-JTD 120 LE mérések
Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.6 M-JTD egyéb mérések
Kapcsolódó Fiat tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!