/**/

Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Bravo tuning » 1.6 M-JTD (88 kW / 120 LE) referencia

Fiat Bravo chiptuning 1.6 M-JTD 120 Ps 2012 Prémium Pro finomhangolás


Fiat Bravo chip tuning a 120000 kilométert futott 9 éves 120 lóerős 1.6 M-JTD gépen, amely Szekszárd mellől érkezett hozzánk motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Robotizált váltóval szerelt esetben a tuning eredménye nem mindig mérhető, mert a váltó sokszor „önálló életet él”.


fiat-bravo-tuning-1-6-m-jtd-120

Fiat Bravo adatai

Gyártmány: Fiat
Típus: Bravo
Kivitel: 2007 ->
Motor: 1.6 M-JTD (88 kW / 120 LE)
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Forgatónyomaték: 300 Nm
Váltó: Robotizált
Futásteljesítmény: 120000 km
ECU: Bosch EDC16C39
Motorkód: 198A2000
Alvázszám: ZFA19800
Év: 2012
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan jött: Szekszárd

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Fiatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Fiat tuning kell? Kezdj itt:
Fiat tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Fiaton

Az általunk ajánlott biztonságos motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 140 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 340 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég reklámoz magasabb adatokat, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért Te felelsz.


Fiat Bravo tuning a Rigotechnél

Ezt a Fiatot egy robotizált sebességválltóval szerelték, amit padon nem tudunk mérni. Ellenben a kerékre szerelhető teljesítménymérő kifogástalan eredményt ad. A gázpedál reakció sokat javult, nyomatékosabban megy, de a tulzott gázpedál reakció miatt még nem kapcsolgat össze-vissza.
Az autó gazdája stage1 beállítás okán jött hozzánk, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az érkezővel azonos üzembiztonságot.

Fiat Bravo chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/fiat-bravo/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Bravo 120 PS motorja és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, tehát a stage1 beállítás várható haszna bőséges. A motor tökéletes eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek az 1.6 M-JTD (88 kW / 120 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


Az 1.6 M-JTD chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez mész, mert a szolgáltatások minősége, megtérülése, ára nagyon változatos!

A géped 120 LE erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan túlhúzható egy összecsapott olcsó beállítással vagy akármilyen Fiat tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő Rigotech PPro chippelés kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Fiat futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A chip tuningunk eredménye ezen az 1.6 M-JTD erőforráson: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető javulása is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál nem szükséges sport betétszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

A Rigotech-nél a szeretett autód maximális biztonságban van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok ehhez hasonló Fiatot vizsgáltunk, diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Fiat #Bravo #tuning #M-JTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.6 M-JTD 120 LE mérések

  • Lancia Delta 1.6 MJET 120 LE 2009 Rigotech Prémium Pro chippelés és dyno

  • Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.6 M-JTD egyéb mérések

  • Alfa Romeo Giulietta chiptuning 1.6 JTDm 105 lóerő 2010 Prémium Pro Stage1

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!