Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Scudo tuning » 2.0 JTDm (88 kW / 120 LE) referencia
Fiat Scudo chiptuning 2.0 JTD 120 Ps 2008 Prémium Pro finomhangolás
Fiat Scudo chippelés a 201101 km-t futott 15 éves 120 lóerős 2.0 JTD-n, ami Győr közeléből ugrott át csippelés kedvéért Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a csiptuning haszna jól tesztelhető, mérhető.
- Fiat Scudo szakcikkeink
- További Fiat Scudo méréseink
- Fiat Scudo 2.0 JTD tuning autóink, sztorik
- Fiat Scudo fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Fiat Scudo specifikáció
Gyártmány: Fiat
Típus: Scudo
Kivitel: 2007 ->
Motor: 2.0 JTDm (88 kW / 120 LE)
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Forgatónyomaték: 300 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 201101 km
ECU: Siemens/Continental SID803A
Motorkód: RHK
Alvázszám:
Év: 2008
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen jött: Győr
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fiatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Fiat tuning érdekel? Kezdj itt:
Fiat tuning
Chiptuning táblázat: biztonságos emelés ezen a Fiaton
Az általunk preferált strapabíró motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 145 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 360 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet magasabb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért csak Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Fiat Scudo tuning Rigotech technikával
A tulajdonos optimalizálás okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Fiat Scudo chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/fiat-scudo/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. 15 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Scudo 120 LE-s motorja és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a stage1 beállítás várható haszna durva. A motor jól érezhetően chippelhető, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek 2.0 JTDm (88 kW / 120 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
2.0 JTD chiptuning előtt meg kell nézni milyen céghez látogatsz, mert a hangolások minősége, haszna, változatos!
A kocsid 120 lóerős motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is azonnal leamortizálható egy benzinkúton feltöltött olcsó szolgáltatással vagy Fiat tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Rigotech PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás néha két lépcsőben kerül finomításra a Fiat futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A csippelésünk eredménye ezen 2.0 JTD motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint elvárható a fogyasztás csökkenése is.
Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.
Turbódízel motoroknál nem kell sportlégszűrőt betenni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban van. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Fiatot vizsgáltunk, diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban gyakran láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Fiat #Scudo #tuning #JTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Fiat 2.0 JTD más teljesítményosztály mérések
Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 2.0 JTD egyéb mérések
Kapcsolódó Fiat tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!