Chiptuning » Ford tuning » Ford Ranger tuning » 3.2 D 200 LE teljesítménymérés adatok

Ford Ranger 3.2 D 200 LE 2014 Rigotech Prémium Pro chippelés és teljesítménymérés



Alapadatok

Gyártmány: Ford
Típus / kivitel: Ranger
Motor: 3.2 D
Katalógus teljesítmény: 200 LE
Katalógus nyomaték: hide-compare-block1 Nm
Év: 2014
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Mérőpadon
Mérőszoftver: Bosch FLA 206

Ford tuning gyűjtőoldalunkról elérsz minden típust. Ezekből választva az adott típusoldalon csoportosítva megtalálod kapcsolódó méréseinket, cikkeinket.




Ford Ranger 3.2 D 200 LE mérési diagram

Ritka, hogy két Ford teljesen egyforma és habár ügyfeleink elvárásai néha közel állanak egymáshoz mégis elég nagy a szórás köztük. Emiatt minden egyes munkánk dyno tesztje eltérő, csak a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki fölé, valaki meg óvatosabbra számít. Valakinek elsődleges a fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te autód mit mutat.

Kezdéskor a gyári specifikációhoz képest erőben -14% (-27 Ps) elmaradást rögzítettünk a mai Fordon. Így, 200 LE hide-compare-block1 NM gyári ígérethez hasonlítva 173 lovat és 409 NM-t tudott az optimalizálásunk előtt.

 

A teljesítménymérés adatai

Mért érkező teljesítmény: 173 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 409 NM
Mért Rigotech PPro optimalizálás teljesítmény: 177 LE (+2% +4LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 409 NM (+0% +0Nm)




ford-Ranger-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.



#Ford #Ranger #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart



Néhány további Ford Ranger tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Ford Ranger tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Ford Ranger tuning 3.2 D 200 LE mérések

  • Ford Ranger tuning 3.2 D 200 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Ford 3.2 D motor pár teljesítménymérésünk

1.3 no-group-hide csoport 3.2 D teljesítménymérések

  • no-group-hide 3.2 D 200 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • no-group-hide 3.2 D méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Ford tuning Rigotech szakcikkek

  • Nincs cikkünk pontosan erről a modellről.
  • Nincs cikkünk még erről a motorról.
  • Nincs Ford cikkünk.

2 Még néhány Ford 3.2 D 200 LE tuning referenciák

  • Ford 3.2 D 200 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Ford 3.2 D chiptuning referenciák

  • Ford 3.2 D chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Ford Ranger chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Ford tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin autóknál nem ajánlott sportlégszűrőt beszerezni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , ezért a sportlégszűrő használata kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!)


Alufelni

Az alufelni szinte elsődleges optikai és néha vezetéstechnikát támogató tuning extra. Sokan nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz a gépóriás gyorsulására. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc