/**/

Chiptuning » Ford tuning » Ford Ranger tuning » 3.2 TDCi (147 kW / 200 LE) referencia

Ford Ranger chiptuning 3.2 TDCi 200 lóerő 2016 Prémium Pro Stage1


Ford Ranger tuning a 180000 km-t futott 6 éves 200 lóerős 3.2 TDCi Fordon, amely Jászberény mellől ugrott át Stage1 beállítás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt kivitelnél a chippelés eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


ford ranger tuning 3-2-tdci 200

Ford Ranger specifikáció

Gyártmány: Ford
Típus: Ranger
Kivitel: 2015 – 2018
Motor: 3.2 TDCi (147 kW / 200 LE)
Teljesítmény: 200 LE
Forgatónyomaték: 470 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental SID209, Siemens/Continental SID309
Motorkód: SA2S
Alvázszám: 6FPPXXMJ2P
Év: 2016
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan jött: Jászberény

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Ford tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/ford-tuning/

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Fordon

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 220 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 530 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég ajánl magasabb adatokat, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért Te tartod a hátad.


Ford Ranger tuning Rigotech technikával

A környezetvédelmi rendszerek módosításával és kikapcsolásával nem foglalkozunk.
Ügyfelünk tuning miatt látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója dinamikáján és előzési képességén. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, az erő meggyőző javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal biztosítva az eredeti üzembiztonságot.

Ford Ranger oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-ranger/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
A Ranger 200 LE-s erőforrása és hajtáslánca számottevő mechanikai tartalékkal van megáldva, emiatt a motoroptimalizálás várható hozadéka jelentős. A motor tökéletes eredménnyel chiptuningolható, az élettartam kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 3.2 TDCi remap megrendelésekor jól meg kell nézni milyen chippeshez fordulsz, mert a hangolások megbízhatósága, eredménye, költsége eltérő!

A géped 200 LE motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán kinyírható egy rosszul megírt akciós chiptuninggal vagy Ford tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, lépései

Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning kialakítása. A tökéletes beállítás van, hogy elsőre megvan a Ford futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és műszeres kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A tuningunk eredménye ezen a 3.2 TDCi erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának javulása is.

Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Nálunk a megbecsült kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink garantálják. Elég sok ehhez hasonló Fordot teszteltünk, diagoztunk, írtunk az 1998 óta eltelt időben és velük kapcsolatban több alkalommal közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Ford #Ranger #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!